Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη MAVRIDIS THEOLOGOS | 4 Δεκεμβρίου 2009, 20:29
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι κρίμα να δίνετε τριετής περίοδος προσαρμογής των μαθητών στο ΝΕΟ εξεταστικό σύστημα και να μην προβλέπεται κάτι αντίστοιχο τουλάχιστο για τους εκπαιδευτικούς. Η προϋπηρεσία σε όλες τις μορφές της εκπαίδευσης είναι απαραίτητο στοιχείο για την προσφορά του εκπαιδευτικού στις πραγματικές συνθήκες που επικρατούν στον ευρύτερο τομέα της εκπαίδευσης. Όσοι ασχολήθηκαν ως αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι με την εκπαίδευση δαπάνησαν χρόνο-χρήμα-έργο σε τόσο πολυεπίπεδα σημεία που δεν πρέπει να αγνοηθούν και απλά να μπουν σε μόνο ένα πίνακα που θα μετράει πάλι η επιτυχία στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ, κάτι τρομερά υποκειμενικό και τελικά άδικο για τους εκπαιδευτικούς. Συχνά οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί φυλάσσουν Θερμοπύλες σε τομείς-περιοχές που άλλοι μόνιμοι δεν επιλέγουν να πάνε. Κανείς από τους έχοντες προϋπηρεσία δεν ήξερε ότι οι επαγγελματικές του επιλογές θα είναι σε αμφιβολία και το μέλλον του στην εκπαίδευση μετά από πολλούς μήνες (μεταφράζεται σε ημερολογιακά χρόνια) προϋπηρεσίας βλέπει μπροστά του την ανεργία ή την εργασιακή ανασφάλεια. Παλιοί πτυχιούχοι ιδίως ξανά αδικούνται με την Νέα αλλαγή όπως τότε με τη "μεταρρύθμιση" στην Παιδεία που επέβαλλε το νομοσχέδιο του Αρσένη. Όλες λοιπόν οι προϋπηρεσίες στην εκπαίδευση είναι άδικο να αγνοηθούν ή να συνδεθούν με την επιτυχία στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ.