Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Άνθια Α. | 4 Δεκεμβρίου 2009, 20:26
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη κυρία Υπουργέ, θεωρώ πως το υπάρχον σύστημα προσλήψεων 40% προϋπηρεσια 60% γραπτός ΑΣΕΠ είναι δίκαιο και απόρροια επίπονης, χρόνιας σκέψης. Δίνει δε και την ευκαιρία σε πιο μεγάλους σε ηλικία αδιόριστους εκπαιδευτικούς με πολύτιμη πείρα που έχουν φύγει από τα θρανία και τις γραπτές εξετάσεις, λόγω ηλικίας και οικογενειακών υποχρεώσεων, να μπορούν να διορισθούν δίκαια μεν, αλλά σίγουρα όχι εύκολα, αφού κάθε χρόνο τρέχουν σε διαφορερτικά μέρη, βάζοντας και από την τσέπη τους χρήματα, κάνοντας και οικονομία στο δημόσιο ταμείο της χώρας! Ειδικότερα για το χώρο της Ειδικής Αγωγής δεν πρέπει να εφαρμοσθεί κανένας γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ, διότι δεν μπορεί να αναδείξει τις πολύχρονες γνώσεις και εμπειρίες, που έχουν κατακτηθεί από τα διδακτορικά της Ειδικής Αγωγής, από τα ελληνικά μεταπτυχιακά διετούς φοίτησης στην Ειδική Αγωγή, που είναι από τα καλύτερα στον κόσμο, από τη γνώση της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας, από τη γνώση της γραφής Braille, από το πλήθος τον σεμιναρίων στην Ειδική Αγωγή, από την εξειδικευμένη γνώση συστημάτων επικοινωνίας (Makaton, Teech, Pecs), που χρησιμοποιούνται κατακόρον στον αυτισμό στη νοητική καθυσέρηση και σε άλλες μορφές αναπηρίας. Η συνθήκη της Λισαβώνας τονίζει την άρτια εκπαίδευση και επιμόρφωση των ανάπηρων μαθητών με ειδικούς εκπαιδευτικούς, που κατέχουν τα παραπάνω προσόντα. Πουθένα σε καμία χώρα παγκοσμίως για την πρόσληψη ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δεν γίνεται γραπτώς διαγωνισμός, αλλά λαμβάνονται υπόψη τα παραπάνω προσόντα, καθώς και η πολύτιμη προϋπηρεσία στις ειδικές εκπαιδευτικές δομές της χώρας, που πλαισιώνει και τροφοδοτεί τα προαναφερθέντα προσόντα της Ειδικής Αγωγής. Προτείνω να λαμβάνονται ιεραρχικά υπόψη 1. Οι κάτοχοι με διδακτορικό της Ειδικής Αγωγής 2. Οι κάτοχοι μεταπτυχιακού διετούς φοίτησης στην Ειδική Αγωγή 3. Ταυτόχρονα να συνυπολογίζεται η προϋπηρεσία στην Ειδική Αγωγή, η γνώση της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας, η γνώση της γραφής Braille, η γνώση Η/Υ, η κατοχή σεμιναρίων στην Ειδική Αγωγή και η γνώση συστημάτων εναλλακτικής επικοινωνίας, όπως το Makaton, Pecs κτλ. Σας ευχαριστώ