Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΕΙΡΗΝΗ | 18 Αυγούστου 2016, 19:52
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για άλλη μια φορά ο χώρος της ειδικής αγωγής αντιμετωπίζεται δίχως τη σοβαρότητα που του αρμόζει ως μέσο προς επαγγελματική αποκατάσταση μη εξειδικευμένων προσώπων. Κανένας σεβασμός στα παιδιά με αναπηρία και στις οικογένειες τους. Μη καταρτισμένα πρόσωπα θα μπορούν να αναλάβουν την αξιολόγηση και εκπαίδευση παιδιών, οι δυσκολίες των οποίων αποτελούν ένα ευρύ φάσμα, με εφόδιο τι ; Την "αγάπη" και την εμπειρία λίγων ετών ; Πόσες περιπτώσεις θα μπορέσει να συναντήσει ο κάθε μη καταρτισμένος εκπαιδευτικός σε αυτά τα έτη και πόσα θα μάθει; Θα επιτραπεί στον οποιονδήποτε να "πειραματίζεται" στα παιδιά μας ; Καμία ανοχή! Πρέπει επιτέλους να αντιμετωπίσουμε την ειδική εκπαίδευση με την αρμόζουσα σοβαρότητα τοποθετώντας άρτια καταρτισμένο προσωπικό με εξειδικευμένες γνώσεις στην ειδική αγωγή σε όλες τις δομές.