• Σχόλιο του χρήστη 'ΣΤΕΛΛΑ ΦΑΣΟΥΛΑ' | 18 Αυγούστου 2016, 19:18

    Η εργασία στην ΕΑΕ απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις και τουλάχιστον μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών. Η παράλειψη των μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων στη Σχολική Ψυχολογία είναι σημαντική και υποβαθμίζει τις αναγνωρισμένες και πολυετείς σπουδές πολλών εκπαιδευτικών άρτια και αδιαμφισβήτητα καταρτισμένων που ανέκαθεν στελέχωναν την Ειδική Αγωγή. Οι τίτλοι αυτοί αποτελούν εδώ και πολλά χρόνια ακαδημαϊκό αλλά και ουσιαστικό προσόν, ισότιμο και κατοχυρωμένο, τόσο μόνιμων, όσο και αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ, που προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στις δομές Ειδικής Αγωγής. Τα Μεταπτυχιακά Σχολικής Ψυχολογίας εξειδικεύουν σε κρίσιμα ζητήματα διαχείρισης θεμάτων ψυχοπαθολογίας μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Σκοπό έχουν την ενδυνάμωση των σχολικών μονάδων μέσα από προγράμματα πρόληψης και παρέμβασης που άπτονται μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επιπλέον οι εκπαιδευτικοί με εξειδίκευση στη Σχολική Ψυχολογία είναι ικανοί να παρέχουν υπηρεσίες συμβουλευτικής εκπαιδευτικών και γονέων στα ανωτέρω ζητήματα. Ταυτόχρονα, η πρακτική των φοιτητών Σχολικής Ψυχολογίας πραγματοποιείται στις σχολικές δομές της ειδικής εκπαίδευσης. Έτσι, η δυνατότητα εργασίας των αποφοίτων εκπαιδευτικών στις σχολικές μονάδες και δομές της Ειδικής είναι αυτονόητη και εξαιρετικά ωφέλιμη για τους μαθητές και την Πολιτεία εν γένει,που έχει τη δυνατότητα αξιοποίησης του συγκεκριμένου, εξειδικευμένου προσωπικού της. Ο αποκλεισμός εκπαιδευτικών, όπως και ο αποκλεισμός μαθητών, αποτελεί αθέμιτο μέσο εξοικονόμησης πόρων. Εν κατακλείδι, θεωρώ άδικη και άστοχη την ενέργεια απάλειψης του μεταπτυχιακού Σχολικής Ψυχολογίας και αιτούμαι για τη διόρθωσή της.