• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ' | 18 Αυγούστου 2016, 19:36

    Η εκπαίδευση και κατάρτιση των κατόχων μεταπτυχιακών/ διδακτορικών τίτλων σπουδών Σχολικής Ψυχολογίας αποτελεί αδιαμφησβήτητο εφόδιο εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε δομές ειδικής αγωγής, ειδικά σχολεία, τμήματα ένταξης, παράλληλες στηρίξεις, ΚΕΔΔΥ. Χρόνια τώρα αποτελεί ακαδημαϊκό προσόν, ισότιμο και κατοχυρωμένο, τόσο μόνιμων, όσο και αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ, που επανδρώνουν με ζήλο τις δομές Ειδικής Αγωγής. Η εκπαίδευσή τους δεν εναπόκειται απλώς σε θέματα ειδικής αγωγής καθεαυτά, αλλά επικεντρώνεται σε κρίσιμα ζητήματα διαχείρισης θεμάτων ψυχοπαθολογίας μαθητών, σε εφαρμογή δομημένων προγραμμάτων πρόληψης και παρέμβασης που άπτονται μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επίσης, βάρος δίνεται στην παροχή συμβουλευτικής, τόσο σε εκπαιδευτικούς, όσο και σε γονείς σε σχετικά ζητήματα. Να σημειωθεί πως η πρακτική άσκηση των φοιτητών Σχολικής Ψυχολογίας εστιάζει στις σχολικές δομές ειδικής εκπαίδευσης. Συνεπώς, η ικανότητα των εκπαιδευτικών αυτών να υπηρετούν σχολικές μονάδες και δομές ειδικής αγωγής θεωρείται αδιαμφησβήτητη και μάλιστα εξαιρετικά ωφέλιμη για τους μαθητές και την Πολιτεία. Εν κατακλείδι, θεωρούμε τηνπαράληψη, άδικη απέναντι στους εκπαιδευτικούς στην Ειδική Αγωγή και κυρίως άδικη απέναντι σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που θα στερηθούν αυτών. Ο αποκλεισμός εκπαιδευτικών, όπως και ο αποκλεισμός παιδιών, αποτελεί αθέμιτο μέσο εξοικονόμησης πόρων. Είναι άστοχη η ενέργεια παράλειψης του μεταπτυχιακού Σχολικής Ψυχολογίας και παρακαλούμε για τη διόρθωσή της.