• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΜΑΛΙΑ' | 18 Αυγούστου 2016, 22:58

    Καθότι η παραπάνω διαβούλευση αποτελεί copy-paste δυο αντίπαλων παρατάξεων ΠΕ60.50, ΠΕ 70.50 και ΠΕ61, ΠΕ71 χωρίς καμία ανάρτηση να προσφέρει κάτι καινούργιο. Είναι λυπηρό που σύμφωνα με τα παραπάνω τόσο οι ΠΕ 60.50, ΠΕ 70.50 όσο και οι ΠΕ 61, ΠΕ 71 προτάσουν τα ατομικά τους συμφέροντα από τα συμφέροντα των μαθητών, καθώς αντί του copy-paste θα μπορούσαν να προσθέσουν κάποιο καινούργιο επιχείρημα. Ορισμένα επιχειρήματα που δεν ακούστηκαν: 1. Οι μεν ΠΕ61,ΠΕ 71 είναι άγνωστο αν διαθέτουν την απαιτούμενη παιδαγωγική κατάρτιση, καθώς ποτέ δεν έχουν διαγωνιστεί σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ και είναι άγνωστες οι σχετικές γνώσεις που διαθέτουν 2. επίσης για τους ΠΕ 61, ΠΕ71 είναι άγνωστο αν διαθέτουν κατάρτιση στην ειδική αγωγή, καθώς ποτέ η πολιτεία δεν τους έχει εξετάσει με σχετικό διαγωνισμό ΑΣΕΠ Παρότι δε φταίνε οι ΠΕ61, ΠΕ 71 που ποτέ δεν έχει γίνει διαγωνισμός ΑΣΕΠ, είναι οι μόνοι για τους οποίους είναι άγνωστες οι γνώσεις που διαθέτουν. Ομοίως, για τον ίδιο λόγο είναι άγνωστο αν διαθέτουν οι ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50 κατάρτιση στην ειδική αγωγή, καθώς ποτέ η πολιτεία δεν τους έχει εξετάσει με σχετικό διαγωνισμό ΑΣΕΠ Για το τι θα πρέπει να γίνει σήμερα στον τομέα αυτό, χωρίς να έχω τις απαιτούμενες γνώσεις, αρκεί μια απλή εξέταση τη συμβαίνει στα υπόλοιπα κράτη της ΕΕ, πχ εκεί ισχύει κάτι ανάλογο με ότι ισχύει σήμερα στη χώρα. Δηλ. αν κάποιος ΠΕ 61, δηλ. κάποιος που έχει τελειώσει σχολή νηπιαγωγών με αποκλειστική κατεύθυνση στην ειδική αγωγή, θεωρείται από την πολιτεία καλύτερος από κάποιος νηπιαγωγό με κατάρτιση 4 έτη στη γενική αγωγή, 1 έτος εξειδίκευση στην ειδική αγωγή (μεταπτυχιακό) και 4 χρόνια επιπλέον εξειδίκευση (διδακτορικό) στην ειδική αγωγή. Αν ναι, καλώς ίσχυε μέχρι σήμερα ότι ίσχυε στην Ελλάδα, αν όχι σωστά θα πρέπει να αλλάξει τώρα. Επίσης, ένα ζήτημα είναι τα τμήματα ένταξης και όχι τα ειδικά σχολεία που απαιτείται να συμπορεύεται το τμήμα ένταξης με το κανονικό τμήμα ενός νηπιαγωγείου - δημοτικού. Αν ένας ΠΕ61, ΠΕ71 δε γνωρίζει τίποτα για ένα κανονικό τμήμα, πως θα μπορέσει να συμβαδίσει μαζί τους.. να συμβαδίσει δηλ. με το άγνωστο.. αφού υποτίθεται πως 4 χρόνια αποκλειστικά με την ειδική αγωγή ασχολήθηκε...ούτε καν ένα μεταπτυχιακό στους νηπιαγωγούς δεν διαθέτει (γενικής αγωγής) Αν όντως η πολιτεία όμως θεωρεί τους ΠΕ 61, ΠΕ 71 πως είναι οι μόνοι που έχουν τις σχετικές γνώσεις για να εργαστούν σε δομές ειδικής αγωγής, τίθεται ζήτημα τι απόφαση θα λάβει η πολιτεία με μόνιμους δασκάλους (όχι ΠΕ 61, ΠΕ71) που έχει δοθεί οργανική θέση σε νηπιαγωγεία - δημοτικά ειδικής αγωγής, που σύμφωνα με νεώτερο νόμο κακώς τους όχι δοθεί, αφού δεν διαθέτουν τα απαραίτητα προσόντα. Θα γυρίσουν στις θέσεις που βρισκόταν πριν ή ο ένας νόμος θα θεωρεί τους ΠΕ61, ΠΕ71 καλύτερους για τους μαθητές με ειδικές ανάγκες και από την άλλη η πολιτεία απασχολεί μόνιμα στις θέσεις αυτές ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50. Δε θα πρέπει η πολιτεία να ενημερώσει τους γονείς των παιδιών πως αυτοί που υπηρετούν στα σχολεία ειδικής αγωγής σύμφωνα με νόμο του κράτους είναι κατώτεροι των περιστάσεων και πως τα παιδιά τους είναι άτυχα με τις αποφάσεις (τοποθετήσεις σε ειδικά σχολεία από άτομα που δεν ανήκουν στις κατηγορίες ΠΕ61, ΠΕ71) που έχει λάβει η πολιτεία Πιθανόν, καλύτερη λύση να διοργανωθεί σχετικός διαγωνισμός ΑΣΕΠ και από τη σχετική βαθμολογία να καταρτιστεί σχετικός πίνακας διορισμών αναπληρωτών καθηγητών - δασκάλων ειδικής αγωγής