• Σχόλιο του χρήστη 'Αργύρης' | 18 Αυγούστου 2016, 23:00

    Είναι σημαντικό το ότι γίνεται προσπάθεια άρσης των αδικιών μέσω της νέας διάταξης για την Ειδική Αγωγή. Ωστόσο, η Υπουργική Απόφαση Λοβέρδου 2014 για την Ειδική Αγωγή, μεταξύ άλλων, επέβαλε την προσμέτρηση πραγματικής προϋπηρεσίας στους πίνακες αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής χωρίς διπλασιασμό των μορίων προϋπηρεσίας σε δυσπρόσιτα, καθώς και κατάργηση της μοριοδότησης των «ισότιμων» σεμιναρίων με τα ετήσια των 400 ωρών, τα οποία ο ίδιος ο Νόμος της Ειδικής Αγωγής του 2008 που είναι ακόμη σε ισχύ τα καθιστά «ισότιμα». Με το άρθρο 38 του Νόμου 4351/2015 ξεκλείδωσαν οι πίνακες για το σύνολο των προηγούμενων σχολικών ετών και επήλθε διπλασιασμός των μορίων στα δυσπρόσιτα σε όλους τους υπόλοιπους πίνακες ωρομισθίων/αναπληρωτών (γενικής παιδείας, μουσικά σχολεία, ΣΔΕ, μειονοτικά σχολεία) εκτός από αυτούς της ειδικής αγωγής! Δεν γίνεται άλλωστε η Υ.Α. Λοβέρδου να έχει αναδρομική ισχύ, ωστόσο αυτό δυστυχώς εξακολουθεί να συμβαίνει παρά το ότι ο εν ισχύ Ν. 3699/2008 της Ειδικής Αγωγής αναφέρεται σε «προϋπηρεσία» και όχι σε «πραγματική προϋπηρεσία»! Επίσης, δεν είναι δυνατόν ο εν ισχύ Νόμος 3699/2008 Ειδικής Αγωγής να καθιστά ισότιμα με τα ετήσια σεμινάρια των 400 ωρών τα ετήσια σεμινάρια προγενέστερα αυτών, ενώ η Υ.Α. τα αγνοεί και δεν τα συμπεριλαμβάνει. Με αποτέλεσμα τη μη μοριοδότηση των «ισότιμων» σεμιναρίων από το 2014 και μετά, ενώ όλα τα προηγούμενα χρόνια μοριοδοτούνταν κανονικά. Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι χάρη σε αυτά τα σεμινάρια ξεκίνησαν και συνέχισαν να εργάζονται για πολλά χρόνια πολλοί συνάδελφοι, ενώ άλλοι εξαιτίας της μη αναφοράς τους στην Υ.Α. δεν μπορούν πλέον να μπουν στους πίνακες ειδικής. Ας γίνει λοιπόν άρση και αυτών των δύο παραπάνω αδικιών στη νέα διάταξη! Τέλος, η απόσπαση μόνιμων εκπαιδευτικών με ορισμένη προϋπηρεσία σε ενισχυτική διδασκαλία ή ακόμη και χωρίς κανένα προσόν (!) θα οδηγήσει σε πολύ μεγάλη πτώση της ποιότητας της εκπαίδευσης στην ειδική αγωγή. Ας σεβαστούμε τα παιδιά με ειδικές ανάγκες επιτρέποντας να έχουν εξειδικευμένο εκπαιδευτικό προσωπικό. Μόνιμοι και αναπληρωτές οφείλουν να έχουν τα ίδια κριτήρια και προσόντα για να διδάσκουν σε παιδιά με ειδικές ανάγκες.