Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Ελπιδα | 19 Αυγούστου 2016, 00:03
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρω ανεπίτρεπτο να δίνεται το δικαίωμα σε εκπαιδευτικους ανειδίκευτους να διδάσκουν στην ειδική αγωγή!Υπάρχουν καταρτισμένοι επιστημονες με διδακτορικα,μεταπτυχιακα και σεμινάρια που τόσα χρόνια δίνουν το αίμα τους για να διατηρηθει ο τοσο καταπονημενος χώρος της ειδικης αγωγης σε ενα επίπεδο. Ειναι ντροπη στον βωμο συμφερόντων οικονομικων να σαρώνετε εναν πολύπαθο και ευαισθητο τομεα της εκπαιδευσης και να καμαρωνετε οτι ειστε "κρατος πρόνοιας". Συν τοις αλλοις εξαιρειτε το μεταπτυχιακο της σχολικης ψυχολογιας απο τα τυπικα προσόντα όταν ειναι ενα διετες μεταπτυχιακο υψηλων απαιτησεων που εξειδικευει τους εκπαιδευτικους στην σωστη αντιμετωπιση των παιδιων και εφηβων με ειδικες αναγκες και την ομαλη ενταξη τους στη μαθητικη ομαδα. Αμεση συμπεριληψη του μεταπτυχιακου σχολικης ψυχολογιας στα τυπικα προσοντα στελεχωσης δομων ΕΑΕ και ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ στην ειδικη αγωγη να εργαζονται ειδικευμενοι επιστήμονες και όχι μόνιμοι που απλώς θα διευκολυνουν οικονομικα την κρατικη μηχανη!