Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη kostas papadopoulos | 4 Δεκεμβρίου 2009, 21:56
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη Kυρία Διαμαντοπούλου, προτείνω να δίνετε μόρια σε αυτούς που έχουν πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ από το να προηγούνται έναντι όλων των άλλων. Για να καταλάβετε το γελείο της ιστορίας, σας λέω το εξής: Στον διαγωνισμό ΑΣΕΠ 2008 για κατάρτιση πινάκων εκπαιδευτικών γεωπόνων, ακόμα και 10 μόρια να δίνατε στους κατόχους πτυχίου ΑΣΠΑΙΤΕ (μόρια υπερβολικά δεδομένου ότι το μεταπτυχιακό και διδακτορικό πέρνει μόνο 2 και 4 μόρια αντίστοιχα), πάλι θα προηγούνταν στα αποτέλεσματα τουλάχιστον 3 ,4 άτομα που δεν έχουν ΑΣΠΑΙΤΕ. Αριθμός μεγάλος αν αναλογιστεί κανείς ότι μόνο 6 άτομα θα διορίσετε. Αυτή είναι η πραγματικότητα της παιδαγωγικής κατάρτισης. Παιδαγωγική κατάρτιση την οποία τα άτομα που την κατέχουν δεν μπορούν να την αποδείξουν σε ένα απλό διαγωνισμό, πόσο μάλλον στην τάξη. Προτείνω σε συνεννόηση με τον Σύλλογο Αδιόριστων Εκπαιδευτικών όλοι οι επιτυχόντες ΑΣΕΠ 2008 που γράψαμε πολύ υψηλότερα από τους ΑΣΠΑΙΤΕ να καταφύγουμε στην διακαιοσύνη, προκειμένου να βγει ο συγκεκριμένος νόμος τελείως αντισυνταγματικός και άδικος και για να διεκδικήσουμε δικαίωμα μονιμοποίησης.