• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιώτης Χ.' | 19 Αυγούστου 2016, 08:25

    Ο νόμος δεν αντιμετωπίζει ισότιμα τους μόνιμους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς.Είναι παράλογο να τοποθετούνται σε δομές ΕΑΕ μόνιμοι χωρίς προσόντα στην ειδική αγωγή (διδακτορικό, μεταπτυχιακό, σεμινάριο). Η τροπολογία αυτή ανοίγει το δρόμο στη τοποθέτηση μονίμων χωρίς προσόντα στον ευαίσθητο χώρο της ειδικής αγωγής απλά για συμπλήρωση ωραρίου. Κατά την άποψη μου αυτό είναι το πιο παράλογο σημείο της τροπολογίας αυτής. Επίσης πρέπει: 1. Να ορίζεται με σαφήνεια ότι οι δομές Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης θα στελεχώνονται αποκλειστικά και μόνο από καταρτισμένους εκπαιδευτικούς με τεκμηριωμένη βάσει τίτλων σπουδών ειδική επιστημονική γνώση ( πτυχία, μεταπτυχιακά, διδακτορικά). 2. Να παραμείνει ως ακαδημαϊκό κριτήριο το μεταπτυχιακό της Σχολικής Ψυχολογίας. 3. Να εξαντλούνται πρώτα οι πίνακες εκπαιδευτικών ΕΑΕ και στη συνέχεια εφόσον εξακολουθούν να υπάρχουν κενά, να συμπληρώνονται με εκπαιδευτικούς της γενικής εκπαίδευσης. 4.Να παραμείνει σε ισχύ ένας πίνακας ανά ειδικότητα με την σήμανση ειδικότητα .50 από τον οποίο να προσλαμβάνονται καθηγητές ΕΑΕ Δευτεροβάθμιας και ο οποίος θα καταρτίζεται από καθηγητές που πληρούν τα κριτήρια του ισχύοντος καθεστώτος. 5. Προτείνουμε ο ελάχιστος αριθμός μαθητών ανά τμήμα σε όλες τις δομές ΕΑΕ να είναι τρεις (3) και ο μέγιστος οχτώ (8)προκειμένου να εξασφαλίζεται η εφαρμογή των διδακτικών προγραμμάτων έτσι ώστε να ανταποκρίνονται στις ατομικές ανάγκες κάθε μαθητή, και να διασφαλίζονται οι συνθήκες σωματικής ασφάλειας των μαθητών.