Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΝΙΚΟΣ | 4 Δεκεμβρίου 2009, 21:05
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι εκπαιδευτικός με πτυχίο από το 1991. Όλοι οι εκπαιδευτικοί της γενιάς μου έχουν “χάσει” 8 με 10 χρόνια περιμένοντας τον διορισμό μέσω επετηρίδας, την οποία κατάργησαν με το πρόσχημα της επιλογής μέσω ΑΣΕΠ των καλύτερων εκπαιδευτικών, που ως αποτέλεσμα είχε να δημιουργηθούν νέες επετηρίδες με προϋπηρεσία που αποκτήθηκε βασισμένη στις πολιτικές και κοινωνικές γνωριμίες του κάθε συναδέλφου. Στα χρόνια που ακολούθησαν συμμετείχαμε στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ ( να σας θυμίσω τα λάθος θέματα ή τις αλλαγές σε ημερομηνίες εξέτασης για διάφορες ειδικότητες που υπήρξαν κατά καιρούς ) και παρόλα αυτά αρκετές φορές ήμασταν επιτυχόντες αλλά δυστυχώς όχι διοριστέοι. Όλοι φωνάζουν ότι αφιέρωσαν χρόνο να μαζέψουν προϋπηρεσία και είναι αδικία να καταργήσουν τον διορισμό με μόνο κριτήριο την προϋπηρεσία άσχετα με όποιο τρόπο και εάν αυτή έχει κατοχυρωθεί. Για εμάς που περιμέναμε τόσo δεν είναι αδικία που για όλα αυτά τα “χαμένα” χρόνια ποτέ δεν μοριοδοτηθήκαμε μέσα από την παλαιότητα του πτυχίου μας; Στο νέο σύστημα πρόσληψης τα κριτήρια θα πρέπει να είναι περισσότερο αξιοκρατικά : Η παλαιότητα πτυχίου, τα μεταπτυχιακά προγράμματα που έχει ο κάθε εκπαιδευτικός σε συναφή ή μη αντικείμενο ( η γνώση δεν έχει σύνορα ), η επιτυχία στον ΑΣΕΠ, τα σεμινάρια και οι επιμορφώσεις , οι ξένες γλώσσες , οι γνώσεις στις νέες τεχνολογίες και τέλος η προϋπηρεσία.