• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΩΣΤΑΣ' | 25 Νοεμβρίου 2009, 21:45

    Απλές απορίες. Οταν κάποιος, μετά από τετραετή φοίτηση, κρίνεται άξιος να πάρει το πτυχίο μιας πανεπιστημιακής σχολής εκπαιδευτικών δεν είναι κατάλληλος να μπεί στην τάξη για να διδάξει και πρέπει να περάσει από το φίλτρο του ΑΣΕΠ; ή μήπως πρέπει να περάσει από τον "πάγκο" των φροντιστηρίων που ετοιμάζουν διαγωνιζόμενους του ΑΣΕΠ; Εν τοιαύτη περιπτώσει γιατί τα κριτήρια του ΑΣΕΠ δεν εφαρμόζονται μέσα στις σχολές για την απόκτηση του πτυχίου του εκπαιδευτικού έτσι ώστε όλες οι δοκιμασίες και τα "φίλτρα" να τελειώνουν εκεί; Γιατί λοιπόν ενώ χρειαζόμαστε έναν εκπαιδευτικό, τα πανεπιστήμιά μας παράγουν 5 ή 10 ή ν εκπαιδευτικούς και μετά ψάχνουμε να βρούμε τρόπους για να τους πούμε ότι περισσεύουν και να ψάξουν αλλού για δουλειά. Γιατί κάποιος πρέπει να ξοδέψει 4-5 στο πανεπιστήμιο και μετά να "σπάει τα μούτρα του" στο ΑΣΕΠ, επειδή δεν μπόρεσε να "πιάσει" το 75% και άνω, ενώ παράλληλα εργάζεται και ίσως "μαύρα" και θα συνεχίσει να εργάζεται για μια ζωή πχ ως σερβιτόρος και δεν τον στέλνουμε απ΄ευθείας από τα 18 του χρόνια στην εκπαιδευση επί τουριστικών επαγγελμάτων; Σταματήστε την παραγωγή πλεοναζόντων εκπαιδευτικών, βρείτε το θάρρος να πείτε στον κόσμο ότι στις απόμενες πανελλήνιες θα μειωθούν αντί να αυξηθούν οι εισακτέοι στις σχολές αυτές, αποσυμφορείστε τα πανεπιστήμια από ειδικότητες που πλεονάζουν, κάντε σωστό επαγγελματικό προσανατολισμό στην διάρκεια της μέσης εκπαίδευσης και μην στρέφεστε κατά των σημερινών αδιόριστων, ή αναπληρωτών, ή ωρομισθίων ή όπως αλλιώς τους έχετε βαφτίσει, που δεν είναι τίποτε άλλο παρά ΘΥΜΑΤΑ και ΟΜΗΡΟΙ διάφορων πολιτικών "τερτιπιών".