Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης2. Μεταθέσεις και ΑποσπάσειςΣχόλιο του χρήστη Δημήτρης Παπαγεωργίου | 4 Δεκεμβρίου 2009, 21:47
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ξεκινώ με τις εξής παραδοχές • O φυσικός χώρος των εκπαιδευτικών είναι η τάξη. • Στις διοικητικές υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας , σε κεντρικό και σε περιφερειακό επίπεδο , υπάρχουν ανάγκες σε προσωπικό . • Οι μεταθέσεις και οι αποσπάσεις εξυπηρετούν τους εκπαιδευτικούς στις οικογενειακές και προσωπικές ανάγκες τους και την υπηρεσία στην κάλυψη οργανικών και λειτουργικών κενών . • Το σύστημα των μεταθέσεων και των αποσπάσεων πρέπει να διασφαλίζει , στο μέγιστο δυνατό βαθμό , την δίκαια αντιμετώπιση όλων των εκπαιδευτικών μέσα από συγκεκριμένα κριτήρια . • Το σύστημα των μεταθέσεων και των αποσπάσεων πρέπει να διασφαλίζει την εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων . • Το σύστημα χρειάζεται αλλαγές . Προτάσεις • Αναμοριοδότηση όλων των σχολικών μονάδων με συγκεκριμένα κριτήρια . • Όχι υποχρεωτική παραμονή των εκπαιδευτικών πάνω από ένα έτος στην περιοχή μετάθεσης .Κίνητρα μοριοδότησης στους εκπαιδευτικούς ώστε να τους συμφέρει να παραμείνουν περισσότερο, π.χ για κάθε έτος πέραν του ενός τα μόρια να προσαυξάνονται 50% σε σχέση με τα μόρια του προηγούμενου έτους . • Όχι αποσπάσεις σε φορείς εκτός Υπουργείου Παιδείας πχ Μητροπόλεις , Γενικά Αρχεία του Κράτους κτλ. • Οι αποσπασμένοι να παίρνουν τα μόρια της περιοχής που αποσπώνται , όχι της οργανικής τους θέσης .Να εξυπηρετούνται οι ίδιοι και η υπηρεσία αλλά να μην αδικούνται και οι άλλοι εκπαιδευτικοί . • Να υπάρχει συγκεκριμένο θεσμικό πλαίσιο και συγκεκριμένα κριτήρια των αποσπάσεων όπως είναι και των μεταθέσεων για να μην μπορούν τα κατά τόπους υπηρεσιακά συμβούλια να αυθαιρετούν . • Να υπάρχει δυνατότητα μετάταξης σ’ όσους θέλουν να είναι μόνιμα διοικητικοί. Έτσι δεν θα δεσμεύουν και οργανικές θέσεις . • Να καλυφθούν κενές διοικητικές θέσεις με αδιόριστους εκπαιδευτικούς . • Κατάργηση , σ’ όλες τις περιοχές που είναι εφικτό , των ολιγοθέσιων σχολικών μονάδων και δημιουργία πολυθέσιων ( 4θέσια και άνω σχολεία ).Έτσι η παρεχόμενη εκπαίδευση θα αναβαθμιστεί , θα λυθούν λειτουργικά προβλήματα , θα αυξηθούν οι οργανικές θέσεις στις ειδικότητες ,θα είναι πιο λειτουργική η κατανομή των οργανικών θέσεων και δεν θα παρατηρείται το φαινόμενο ένας εκπαιδευτικός να κάνει μάθημα σε 5 μαθητές οι οποίοι δεν έχουν πρόσβαση στις ειδικότητες της Φυσικής Αγωγής , της Μουσικής , των Αγγλικών ,της Πληροφορικής και της Θεατρικής Παιδείας και ένας άλλος να κάνει μάθημα σε 25 μαθητές οι οποίοι όμως θα έχουν πρόσβαση στις ειδικότητες που προανέφερα .