Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΤΣΟΥΝΗΣ Φ. | 4 Δεκεμβρίου 2009, 21:32
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι προτάσεις μου: 1)Ο διορισμός με το όποιο σύστημα πρέπει να συνδέεται με τρίχρονη παραμονή στο σχολείο διορισμού. 2)Ευχής έργο θα ήταν να ελέγχεται με κάποιο τρόπο και η πραγματική παιδαγωγική επάρκεια των υποψηφίων εκπαιδευτικών(Ενδιαφέρον και αγάπη για τα παιδιά , για τους μαθητές) 3) Ειδικά στην εκπαίδευση οι πολύτεκνοι δε μπορεί να προσλαμβάνονται χωρίς εξετάσεις .Αυτό δεν αδικεί μόνο τους άλλους υποψηφίους .Αδικεί τα παιδιά όλων. Διατυπώνω τις απόψεις μου ως καθηγητής χρόνων και διευθυντής για αρκετά χρόνια σε περιφερειακά σχολεία. Εκείείδα πολλούς νεοδιόριστους να έρχονται και να φεύγουν μέσα σε οκτώ μήνες. Χωρίς συνέχεια και επαφή μαθητών -καθηγητών πώς να γίνει δουλειά;(Οι πιο πολλοί βέβαια δεν ερχόταν καθόλου, είχαμε μόνο τους φακέλλους και τη μισθοδοσία τους). Διαπίστωσα ,επίσης, ότι την επιτυχία στο σχολείο και στη τάξη δεν την εξασφαλίζει από μόνη της η επιτυχία στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.Μόνο όταν τη θέση της αρχικής έπαρσης πάρει το μεράκι και η αγάπη για τα παιδιά έχουμε κάτι καλό. Αλλά αυτά πώς μπορούν να ελεγχθούν;