Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Δημήτρης - Μάνος | 4 Δεκεμβρίου 2009, 21:11
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ Να μην διορίζονται οι πολύτεκνοι χωρίς παιδαγωγική επάρκεια, γιατί αυτό έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τη θέση «πρώτα ο μαθητής». Προτείνουμε να απορροφώνται από την ΑΣΠΑΙΤΕ με ποσόστωση και να διορίζονται στην περιοχή τους, με πρόταξη από ΑΣΕΠ, μόνο εφόσον υπάρχει κενό. Θα πρέπει να μην εξαιρείται ο πολύτεκνος από την ρύθμιση υπεραριθμίας. Με αυτό που προτείνουμε, δεν γίνονται εκπτώσεις στα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει ο εκπαιδευτικός και παράλληλα αίρεται η αδικία που συμβαίνει σήμερα, ο πολύτεκνος να εκτοπίζει από την οργανική τους θέση, συναδέλφους που έχουν πολλά χρόνια υπηρεσίας. ΑΣΠΑΙΤΕ Να επεκταθούν στις περιοχές της χώρας που λειτουργούν παραρτήματα της ΑΣΠΑΙΤΕ, τα προγράμματα 3μηνης διάρκειας που προσφέρουν παιδαγωγική επάρκεια. Σήμερα ενώ υπάρχει μεγάλη ανάγκη παιδαγωγικής επάρκειας για μόνιμους και εν δυνάμει αναπληρωτές κλάδων ΔΕ και ΤΕ, οι θέσεις που προσφέρονται στο μοναδικό τμήμα της Αθήνας δεν επαρκούν και είναι μόνο για αναπληρωτές.