Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Δημήτρης Παπαγεωργίου | 4 Δεκεμβρίου 2009, 21:47
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η επιλογή όλων των Στελεχών Εκπαίδευσης πρέπει να γίνεται με συνδυασμό πανελλαδικής αξιολογικής διαδικασίας (εξετάσεις ) και μοριοδότησης συγκεκριμένων τυπικών προσόντων και εμπειρίας . Κατάργηση της συνέντευξης . Αν κριθεί απαραίτητη να γίνεται πριν την αξιολογική διαδικασία και η μοριοδότησή της να μην υπερβαίνει το 1/10 του συνόλου των μορίων . Σχολικοί Σύμβουλοι Το έργο του Σχολικού Συμβούλου είναι κύρια , η επιστημονική και παιδαγωγική καθοδήγηση των εκπαιδευτικών .Με αυτό το δεδομένο θα πρέπει να δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα στη μοριοδότηση των επιστημονικών τους προσόντων . Βαρύτητα πρέπει να δίνεται επίσης και στην διδακτική προϋπηρεσία , όχι γενικά στην προϋπηρεσία . Στελέχη Διοίκησης στην Εκπαίδευση Οι θέσεις αυτές πρέπει να είναι διοικητικές και όχι πολιτικές . Για να επιτευχθεί αυτό πρέπει : • Να διαμορφωθεί νέο θεσμικό πλαίσιο που θα καθορίζει με απόλυτη σαφήνεια τα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες των Διευθυντών Εκπαίδευσης και των Προϊσταμένων Γραφείων για μην ερμηνεύει ο καθένας τους νόμους όπως τον «βολεύει» και με βάση τα συμφέροντα που θέλει να εξυπηρετήσει .Η πολυνομία είναι ένα γενικότερο πρόβλημα της ελληνικής Δημόσιας Διοίκησης . • Η επιλογή των Στελεχών Εκπαίδευσης να γίνεται μόνο με μοριοδότηση τυπικών προσόντων που αφορούν την επιστημονική κατάρτιση και την εμπειρία .