Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Πέτρος | 19 Αυγούστου 2016, 13:09
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι συγκεκριμένοι παράγραφοι πρέπει να αποσυρθούν: δδ) Είναι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης σεμιναρίων επιμόρφωσης – εξειδίκευσης στην ΕΑΕ από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων. εε) Έχουν προϋπηρεσία σε προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας. γ) Αν εξακολουθεί να συντρέχει αδυναμία πλήρωσης των κενών διατίθενται εκπαιδευτικοί χωρίς κανένα από τα ανωτέρω προσόντα ή χαρακτηριστικά. Οι εκπαιδευτικοί αυτοί συμμετέχουν υποχρεωτικά κατά προτεραιότητα σε προγράμματα επιμόρφωσης και εξειδίκευσης που υλοποιούνται από τους αρμόδιους φορείς για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών». για το λόγο ότι: Αποτελεί έλλειψη σεβασμού προς τον ίδιο το θεσμό της ΕΑΕ, δείχνει ανεπάρκεια επιστημονικής και παιδαγωικής τεκμηρίωσης, μα πάνω απ’ όλα είναι προσβλητικό απέναντι στα παιδιά με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, στους γονείς τους και στους μόνιμους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς με αυξημένα ακαδημαϊκά προσόντα και πολύχρονη εμπειρία σε όλες τις δομές Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, να καταλαμβάνουν θέσεις εκπαιδευτικοί με προσόντα που στην ουσία είναι «μη προσόντα», όπως και εκπαιδευτικοί χωρίς κανένα τυπικό και ουσιαστικό προσόν εξειδίκευσης στην ΕΑΕ.