Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη παναγιωτα | 19 Αυγούστου 2016, 13:57
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συνάδελφοι,για να τελειωνουμε η ειδικη αγωγη δεν είναι ένας κλαδος στον οποίο θα βολευονται οι μονιμοι υπεράριθμοι αλλά ούτε και ενα παραθυράκι των πε60.5/70.5 για να συλλέγουν προϋπηρεσία και στη συνέχεια να μεταπηδούν στη γενική αγωγη! Χρειαζεται εξειδικευμένες γνωσεις, συνεπεια και αγάπη απέναντι στα παιδιά. ΓΝΩΜΟΝΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΤΟΜΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ! Σεβόμαστε τα ατομα με ειδικές ικανότητες, σεβόμαστε τους εκπαιδευτικούς τους που για τεσσερα ολόκληρα χρόνια μελετούσαν και εξακολουθούν να μελετούν το πεδιο της ειδικης αγωγης. Είναι κατάφωρη αδικία και γαι τους ίδιους και για τους μαθητές τους να παραγκωνίζονται προκειμένου να βολευτει η πλειοψηφια. Δε θα σας επιτρέψουμε να υποβαθμισετε άλλο την ειδική εκπαίδευση!