Εξαιρετικά άνιση η μεταχείριση μόνιμων και αναπληρωτων! απο τους μεν μας αρκεί το τίποτα ενώ απο τους δε ζηταμε τα παντα! τι γνώσεις έχουν οι μόνιμοι χώρο; εξειδίκευση στην ειδική αγωγη; το επόμενο βημα ποιο είναι; να βάλουμε τους μαθητές να κανουν μαθημα ο ένας στον άλλο; έχουμε δει τα παντα σε αυτήν την χώρα ας μη δουμε και την παιδεια να διαλύεται ολοσχερως! σεβασμός στην ειδική αγωγη που είναι ο πιο ευαίσθητος ίσως χώρος της εκπαίδευσης. σεβασμός στα παιδιά, τις οικογένειες τους καθώς και στους εκπαιδευτικους ειδικής αγωγής που κοπιασαν 4 χρόνια για να πάρουν το πτυχίο τους!
Εξαιρετικά άνιση η μεταχείριση μόνιμων και αναπληρωτων! απο τους μεν μας αρκεί το τίποτα ενώ απο τους δε ζηταμε τα παντα! τι γνώσεις έχουν οι μόνιμοι χώρο; εξειδίκευση στην ειδική αγωγη; το επόμενο βημα ποιο είναι; να βάλουμε τους μαθητές να κανουν μαθημα ο ένας στον άλλο; έχουμε δει τα παντα σε αυτήν την χώρα ας μη δουμε και την παιδεια να διαλύεται ολοσχερως! σεβασμός στην ειδική αγωγη που είναι ο πιο ευαίσθητος ίσως χώρος της εκπαίδευσης. σεβασμός στα παιδιά, τις οικογένειες τους καθώς και στους εκπαιδευτικους ειδικής αγωγής που κοπιασαν 4 χρόνια για να πάρουν το πτυχίο τους!