Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΜΑΡΙΑ | 4 Δεκεμβρίου 2009, 22:21
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη κυρία Υπουργέ, είμαι ωρομίσθια εκπαιδευτικός ΠΕ11(πτυχιούχος 2004).Εχω δοκιμάσει τις δυνάμεις μου στο γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ 2φορές με επιτυχία(365η και 250η σειρά αντίστοιχα).Δεν ήταν όμως αρκετό για να διοριστώ,γιατί οι θέσεις διοριστέων στον κλάδο μας περιορίζονται κάθε φορά σε μικρό διψήφιο νούμερο.Το γεγονός αυτό και μόνο καθιστά τον διορισμό μας μέσω ΑΣΕΠ άπιαστο όνειρο,παρά τις σκληρές μας προσπάθειες.Παρόλα αυτά,τα μόρια του ΑΣΕΠ με βοήθησαν να δουλέψω ως ωρομίσθια,να μπώ στην τάξη και να δείξω τις ικανοτητές μου.Δεν μπήκα απο κανένα »παραθυράκι». Τώρα δουλεύω για τέταρτη χρονιά και δεν καταλαβαίνω για ποιό λόγο πρέπει να δίνω και να ξαναδίνω ΑΣΕΠ κάθε 1 ή 2 χρόνια για να ξαναδουλέψω με τις ίδιες συνθήκες.Να αποδείξω ξανά τί; Οτι γνωρίζω το αντικειμενό μου; Είχα την εντύπωση ότι το απέδειξα αυτό και μάλιστα δύο φορές. Ή μήπως για να διοριστώ; Με διψήφια νούμερα διορισμού,κάτι σαν Τζόκερ μου μοιάζει. Κατα γενική ομολογία το σύστημα 60%-40%,με24μήνες και μία επιτυχία ΑΣΕΠ, είναι το πιο ΔΙΚΑΙΟ .Και αυτό γιατί δίνει τη δυνατότητα στους νέους μέσα απο το ΑΣΕΠ να διοριστούν ή να μαζέψουν μόρια, ώστε να μπούν στους πίνακες και να δουλέψουν.Απο την άλλη,δίνει στους παλαιότερους το κίνητρο να διαβάσουν,έτσι ώστε να επιτύχουν μία φορά σε ΑΣΕΠ και να διοριστούν μετά απο 24μήνες προυπηρεσίας. Επιπλέον,μια μεταβατική περίοδος του ενός ή δύο ετών κ.Υπουργέ αρκεί για κάποιους που έχουν 24 ή 20μήνες+ΑΣΕΠ.Οι υπόλοιποι όμως που έχουν 18,15,10 ή 8μήνες+ΑΣΕΠ τί θα απογίνουν;Θα πάνε στο καλάθι των αχρήστων;Θα ακολουθήσετε την τακτική: ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΟΛΑΒΕ…ΠΡΟΛΑΒΕ? Κάθε φορά που θέλετε κάτι να αλλάξετε,θα πληρώνουμε εμείς;Δεν είμαστε πειραματόζωα.Είμαστε εκπαιδευτικοί με κατάρτιση,γνώσεις και αγάπη για τη δουλειά μας.Είμαστε άνθρωποι με αξιοπρέπεια,που κοπιάσαμε να φτάσουμε ως εδώ. Όλα τα χρόνια προσφοράς,οι κόποι,το τρέξιμο,τα έξοδα,οι προσωπικές θυσίες…Παλεύουμε με την ωρομισθία(με τρείς και εξήντα),γιατί στο πίσω μέρος του μυαλού μας έχουμε την προοπτική του διορισμού μας στους 24μήνες.Όταν δεν θα υπάρχει αυτό,γιατί να παλέψουμε;Να δίνουμε ξανά και ξανά ΑΣΕΠ,να είμαστε και πάλι παρολίγο διοριστέοι(στην καλύτερη περίπτωση) και να πηγαίνουμε ξανά ωρομίσθιοι ή και αναπληρωτές για 1 ή 2 χρόνια;Αυτή τη φορά όμως χωρίς καμιά προοπτική διορισμού!!!’Ολα θα μηδενίζουν και ο επόμενος ΑΣΕΠ θα τα κρίνει όλα απο την αρχή.Γιατί ποιος μπορεί να σου διασφαλίσει πως κάθε φορά θα γράφεις άριστα στον ΑΣΕΠ ή ότι θα είσαι μέσα στους πρώτους 50 διοριστέους;Θα διαβάζουμε δια βίου,θα παλεύουμε με τα νούμερα και τα φροντιστήρια θα πλουτίζουν!!! ΜΑΣ ΣΤΕΡΕΙΤΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ,ΜΑΣ ΣΤΕΡΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ…