Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Θόδωρος | 4 Δεκεμβρίου 2009, 22:43
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 1. Επιλογή Σχολικών Συμβούλων Υποψήφιοι για τις θέσεις Σχολικών Συμβούλων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης μπορεί να είναι εκπαιδευτικοί Προσχολικής Αγωγής και Δημοτικής Εκπαίδευσης με 16ετή εκπαιδευτική υπηρεσία και επί 8 τουλάχιστον έτη έχουν ασκήσει διδακτικά καθήκοντα. Κριτήρια Επιλογής Σχολικών Συμβούλων Α. Επιστημονική και Παιδαγωγική κατάρτιση και συγκρότηση Διδακτορικό δίπλωμα 8 Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών 5 Μετεκπαίδευση δύο ετών 4 Ετήσια επιμόρφωση (600 ώρες και πάνω, ΣΕΛΔΕ, ΠΑΤΕΣ, ΕΑΠ) 1 Εξάμηνη επιμόρφωση (300 ώρες και πάνω) 0,75 Τρίμηνη επιμόρφωση, καθώς και επιμόρφωση στα ΠΕΚ, εκτός της εισαγωγικής (200 ώρες και πάνω) 0,50 Πιστοποιημένη επιμόρφωση στις νέες τεχνολογίες 1 Δεύτερο πτυχίο Πανεπιστημίου 3 Πτυχίο Παιδαγωγικής Ακαδημίας – Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπ/σης ή Σχολής Νηπιαγωγών- Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Αγωγής που δεν χρησιμοποιήθηκε για διορισμό (και η εξομοίωση). 1 Πτυχίο Πανεπιστημίου που χρησιμοποιήθηκε για απόκτηση πτυχίου Παιδαγωγικής Ακαδημίας - Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπ/σης ή Σχολής Νηπιαγωγών- Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Αγωγής. 1 Πανεπιστημιακό πτυχίο ή μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών που αποκτήθηκε στην αλλοδαπή, ως αποδεικτικό γνώσης ξένης γλώσσας, καθώς και Επάρκεια ή Proficiency ή αντίστοιχοι τίτλοι άλλων γλωσσών 1 Lower ή αντίστοιχοι τίτλοι άλλων γλωσσών 0,50 Για την ίδια γλώσσα οι μονάδες δεν αθροίζονται και μέχρι 2 μονάδες για περισσότερες από μία γλώσσες Β. Υπηρεσιακή κατάσταση και διδακτική εμπειρία Εκπαιδευτική υπηρεσία πέραν της απαιτούμενης για την επιλογή μονάδες 1 για κάθε έτος και μέχρι 8 μέχρι 8 Διδακτικό έργο πέραν του απαιτούμενου για την επιλογή μονάδες 1 για κάθε έτος και μέχρι 8 μέχρι 8 Γ. Άσκηση καθοδηγητικού έργου και διοικητικών καθηκόντων Άσκηση καθηκόντων Σχολικού Συμβούλου 1 μονάδα για κάθε έτος και μέχρι4 μέχρι 4 Άσκηση καθηκόντων Περιφερειακού διευθυντή ή Διευθυντή Εκπαίδευσης ή Προϊσταμένου Γραφείου Εκπαίδευσης ή Προϊσταμένου Διεύθυνσης ΥΠ.Ε.Π.Θ. ή Προέδρου ή Διευθύνοντος Συμβούλου ή Διευθυντή Οργανισμού, που εποπτεύεται από το ΥΠ.Ε.Π.Θ., 1 μονάδα για κάθε έτος και μέχρι 2 μέχρι 2 Άσκηση καθηκόντων Διευθυντή Σχολικής Μονάδας ή ΣΕΚ 0,5 της μονάδας για κάθε έτος και μέχρι 2 μέχρι 2 Άσκηση καθηκόντων Υποδιευθυντή Σχολικής Μονάδας ή Προϊσταμένου μέχρι τριθέσιων δημοτικών σχολείων ή νηπιαγωγείων μονάδες 0,50 για κάθε έτος και μέχρι 1 μέχρι 1 Συμμετοχή σε Κεντρικά Υπηρεσιακά Συμβούλια μονάδες 0,5 για κάθε έτος και μέχρι 1 μέχρι 1 Συμμετοχή σε Περιφερειακά Υπηρεσιακά Συμβούλια μονάδα 0,5 για κάθε έτος και μέχρι 1. μέχρι 1 Συμμετοχή στο Συμβούλιο Επιλογής Σχολικών Συμβούλων μονάδας 0,5 για κάθε έτος και μέχρι 1 μέχρι 1 Συμμετοχή στα Συμβούλια Επιλογής Διευθυντών Εκπαίδευσης ή Προϊσταμένων Γραφείων Εκπαίδευσης μονάδες 0,5 για κάθε έτος και μέχρι 1 μέχρι 1 Σε περίπτωση παράλληλης συμμετοχής στα Συμβούλια οι μονάδες δεν αθροίζονται Δ. Συγγραφικό ερευνητικό έργο α. Η έκδοση και κυκλοφορία βιβλίων που έχουν σχέση με το αντικείμενο της ανατιθέμενης άσκησης καθηκόντων. Έχουν τεκμηρίωση και αξιοποιούν τη σχετική ελληνική και διεθνή βιβλιογραφία. Αναφέρεται ο αριθμός της έκδοσης. Μονάδες μέχρι 2. μέχρι 2 β. Η δημοσίευση άρθρων, που ικανοποιούν τις προϋποθέσεις της προηγούμενης περίπτωσης και επιπλέον έχουν δημοσιευθεί σε έγκυρα επιστημονικά περιοδικά. Μονάδες μέχρι 2. μέχρι 2 γ. Οι ανακοινώσεις και εισηγήσεις σε συνέδρια, ημερίδες, συνδιασκέψεις και τηλεσυνδιασκέψεις που ικανοποιούν τις προϋποθέσεις της περίπτωσης α` και επιπλέον έχουν καταχωρηθεί στα οικεία πρακτικά. Μονάδες μέχρι 2. μέχρι 2 δ. Η συμμετοχή σε ομάδες συγγραφής διδακτικών βιβλίων. Μονάδες μέχρι 2. μέχρι 2 Οι αξιολογικές μονάδες από το συγγραφικό και ερευνητικό έργο δεν υπερβαίνουν τις 6 συνολικά. Ε. Συνέντευξη Η διαδικασία της συνέντευξης θα πρέπει να στοχεύει στην ανάδειξη της προσωπικότητας, της δυνατότητας επικοινωνίας και συνεργασίας του υποψηφίου. Σε καμιά περίπτωση η διαδικασία της συνέντευξης δεν μπορεί να έχει το χαρακτήρα της προφορικής εξέτασης. Η όλη διαδικασία της συνέντευξης να μαγνητοφωνείται. Οι γνώσεις του υποψηφίου αξιολογούνται μέσω του γραπτού διαγωνισμού. Σύνολο αξιολογικών μονάδων από τα συνεκτιμώμενα κριτήρια της συνέντευξης μέχρι 8. Θα συνέβαλε ουσιαστικά στην καταπολέμηση των πελατειακών σχέσεων οι αιρετοί εκπρόσωποι των εκπαιδευτικών να συμμετέχουν στη διαδικασία της συνέντευξης και να ελέγχουν την όλη διαδικασία χωρίς δικαίωμα αξιολόγησης. ΣΤ. Γραπτός διαγωνισμός Στόχος του γραπτού διαγωνισμού θα είναι να αξιολογηθεί η επιστημονική, η παιδαγωγική η διδακτική και η διοικητική επάρκεια των υποψηφίων. Υπό την εποπτεία του ΑΣΕΠ 100 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής με βάση το 60 και 0,5 μονάδες για κάθε σωστή απάντηση. Ο γραπτός διαγωνισμός για τα στελέχη της εκπαίδευσης έχει νόημα μόνο κατά την πρώτη εφαρμογή του νόμου. Σε επόμενη διαδικασία επιλογής να αντικατασταθεί από την αξιολόγηση. Σύνολο αξιολογικών μονάδων από τη γραπτή εξέταση μέχρι 20. 2. Επιλογή Διευθυντών Εκπ/σης και προϊσταμένων Γραφείων Υποψήφιοι για τις θέσεις Διευθυντών Εκπ/σης και Προϊσταμένων Γραφείων μπορεί να είναι εκπαιδευτικοί Προσχολικής Αγωγής και Δημοτικής Εκπαίδευσης με 16ετή εκπαιδευτική υπηρεσία και επί 12 τουλάχιστον έτη έχουν ασκήσει διδακτικά καθήκοντα. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι οι υποψήφιοι να έχουν ασκήσει για δύο τουλάχιστον έτη καθήκοντα Διευθυντή Σχολικής Μονάδας. Α. Επιστημονική και Παιδαγωγική κατάρτιση και συγκρότηση Όμοια με τα κριτήρια επιλογής Σχολικών Συμβούλων Β. Υπηρεσιακή κατάσταση και διδακτική εμπειρία Όμοια με τα κριτήρια επιλογής Σχολικών Συμβούλων Γ. Άσκηση καθοδηγητικού έργου και διοικητικών καθηκόντων Όμοια με τα κριτήρια επιλογής Σχολικών Συμβούλων. Διαφοροποιήσεις α. Για άσκηση καθηκόντων Σχολικού Συμβούλου μέχρι 2 μονάδες. β. Για άσκηση καθηκόντων Περιφερειακού διευθυντή ή Διευθυντή Εκπαίδευσης ή Προϊσταμένου Γραφείου Εκπαίδευσης ή Προϊσταμένου Διεύθυνσης ΥΠ.Ε.Π.Θ. ή Προέδρου ή Διευθύνοντος Συμβούλου ή Διευθυντή Οργανισμού, που εποπτεύεται από το ΥΠ.Ε.Π.Θ., 1 μονάδα για κάθε έτος και μέχρι 2. Δ. Συγγραφικό και ερευνητικό έργο Όμοια με τα κριτήρια επιλογής Σχολικών Συμβούλων 1 μονάδα ανά κατηγορία και μέχρι 4 μονάδες. Ε. Συνέντευξη ΣΤ. Γραπτός διαγωνισμός 3. Επιλογή Διευθυντών Σχολικών Μονάδων Υποψήφιοι για τις θέσεις Διευθυντών Σχολικών Μονάδων μπορεί να είναι εκπαιδευτικοί Δημοτικής Εκπαίδευσης με 12ετή εκπαιδευτική υπηρεσία και επί 10 τουλάχιστον έτη έχουν ασκήσει διδακτικά καθήκοντα. Α. Επιστημονική και Παιδαγωγική κατάρτιση και συγκρότηση Όμοια με τα κριτήρια επιλογής Σχολικών Συμβούλων Β. Υπηρεσιακή κατάσταση και διδακτική εμπειρία Όμοια με τα κριτήρια επιλογής Σχολικών Συμβούλων Γ. Άσκηση καθοδηγητικού έργου και διοικητικών καθηκόντων Όμοια με τα κριτήρια επιλογής Σχολικών Συμβούλων. Διαφοροποιήσεις α. Για άσκηση καθηκόντων Σχολικού Συμβούλου μέχρι 4 μονάδες. β. Για άσκηση καθηκόντων Περιφερειακού διευθυντή ή Διευθυντή Εκπαίδευσης ή Προϊσταμένου Γραφείου Εκπαίδευσης ή Προϊσταμένου Διεύθυνσης ΥΠ.Ε.Π.Θ. ή Προέδρου ή Διευθύνοντος Συμβούλου ή Διευθυντή Οργανισμού, που εποπτεύεται από το ΥΠ.Ε.Π.Θ., 1 μονάδα για κάθε έτος και μέχρι 4. Δ. Συγγραφικό και ερευνητικό έργο Όμοια με τα κριτήρια επιλογής Σχολικών Συμβούλων 1 μονάδα ανά κατηγορία και μέχρι 4 μονάδες. Ε. Συνέντευξη ΣΤ. Γραπτός διαγωνισμός