Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη SILIA | 4 Δεκεμβρίου 2009, 22:13
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κ. ΥΠΟΥΡΓΕ, Εξ'αιτίας της ιδιαιτερότητας του μαθήματος των μαθηματικών που απαιτεί πολύ καλή γνώση όλης της προηγούμενης ύλης προκειμένου να αφομιώσει ο μαθητής την επόμενη, προτείνω: ΤΟ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ Έτσι ο μαθητής θα έχει διδαχθεί από την αρχή το συγκεκριμένο μάθημα από τους ειδικούς. Όταν πολλά παιδιά έρχονται στο γυμνάσιο με τεράστια κενά, δεν μπορεί ο μαθηματικός να προχωρήσει πιο πέρα. Είναι αδύνατο να χτίσεις αν δεν υπάρχουν θεμέλια. ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΘΑ ΛΥΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΠΛΗΘΩΡΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Πάντως από συζητήσεις που έχουμε με φίλους μας δασκάλους παρατηρώ ότι και αυτοί βλέπουν με ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ το να τους "ΦΥΓΕΙ" αυτό το μάθημα