Κύριο μέλημα του Υπουργού Παιδείας και των συμβούλων του αποτελεί η ποιοτική εκπαίδευση, όπως άλλωστε έχει δηλώσει ο ίδιος σε συνέντευξή του. Με οργή και αγανάκτηση παρατηρώ τις διαθέσεις των συγκεκριμένων ατόμων να εμπαίζουν τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής. Γιατί κάθε φορά πρέπει να ερχόμαστε αντιμέτωποι με τις όποιες διαθέσεις της εκάστοτε κυβέρνησης και υπουργού και να τρέμει η ψυχή μας για τις αλλαγές που εξαγγέλλουν; Είναι παράλογο αυτό που συμβαίνει στη χώρα μας στο θέμα των εκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων. ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΤΕ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΤΟΤΕ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΤΕ
• ΣΤΗ ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΙΑ/ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΔΙΑΚΡΙΣΗΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ
• ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
• ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΑΦΟΥ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ (ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΜΕ ΜΕΙΩΣΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΩΝ ΩΡΩΝ ΠΟΥ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΜΕΙΩΜΕΝΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ)
• ΤΕΛΟΣ ΔΕ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΜΟΝΙΜΩΝ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΣΤΟΡΓΗ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΟΥΝ. ΕΤΣΙ, ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΕ ΘΑ ΔΑΠΑΝΗΣΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΕΣΠΑ ΣΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ.
Κύριο μέλημα του Υπουργού Παιδείας και των συμβούλων του αποτελεί η ποιοτική εκπαίδευση, όπως άλλωστε έχει δηλώσει ο ίδιος σε συνέντευξή του. Με οργή και αγανάκτηση παρατηρώ τις διαθέσεις των συγκεκριμένων ατόμων να εμπαίζουν τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής. Γιατί κάθε φορά πρέπει να ερχόμαστε αντιμέτωποι με τις όποιες διαθέσεις της εκάστοτε κυβέρνησης και υπουργού και να τρέμει η ψυχή μας για τις αλλαγές που εξαγγέλλουν; Είναι παράλογο αυτό που συμβαίνει στη χώρα μας στο θέμα των εκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων. ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΤΕ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΤΟΤΕ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΤΕ • ΣΤΗ ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΙΑ/ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΔΙΑΚΡΙΣΗΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ • ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ • ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΑΦΟΥ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ (ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΜΕ ΜΕΙΩΣΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΩΝ ΩΡΩΝ ΠΟΥ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΜΕΙΩΜΕΝΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ) • ΤΕΛΟΣ ΔΕ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΜΟΝΙΜΩΝ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΣΤΟΡΓΗ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΟΥΝ. ΕΤΣΙ, ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΕ ΘΑ ΔΑΠΑΝΗΣΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΕΣΠΑ ΣΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ.