Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ | 4 Δεκεμβρίου 2009, 22:58
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κυρία Υπουργέ, Θα ήθελα να σας παρακαλέσω να ασχοληθείτε με την περίπτωση των αναπληρωτών, που αν και με συνεχόμενες επιτυχίες στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ κατάφεραν να δουλέψουν ένα ολόκληρο σχολικό έτος, η αποτυχία να περάσουν τη βάση κατά τον τελευταίο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, τους απέκλεισε από την εργασία στο αντικείμενό τους και τα δημόσια σχολεία κατα το τρέχον σχολικό έτος...ίσως και τα επόμενα. θεωρώ ότι είναι άδικο τη μία χρονιά ένας εκπαιδευτικός να δικαιούται τη θέση, εφόσον έχει κριθεί κατάλληλος από το ΑΣΕΠ,ενώ την επόμενη όχι, παρόλο που έχει ήδη αποκτήσει και την εμπειρία της διδασκαλίας (προυπηρεσία). Όταν πάρω τα αντίγραφα των γραπτών μου,στα οποία η βαθμολογία μου είναι 33, θα σας τα στείλω για να διαπιστώσουν και οι άνθρωποι του Υπουργείου, την κάθε άλλο παρά ορθή βαθμολόγηση που μπορεί να γίνεται κάποιες φορές από τους ΄΄έχοντες τουλάχιστον ένα μεταπτυχιακό τίτλο΄΄ καθώς και την ειδικότητα των διορθωτών του ΑΣΕΠ. Ασφαλώς τα αντίγραφα των γραπτών μου θα συνοδεύονται και από τις μέσω scanner βαθμολογημένες απαντήσεις μου στην άλλη ενότητα του διαγωνισμού, όπου η βαθμολογία μου είναι 87.92. Η τεράστια διαφορά μεταξύ των βαθμολογιών των δύο ενοτήτων μόνο λογικά δεν μπορεί να εξηγηθεί. Φυσικά δεν είμαι η πρώτη που έχει υποστεί την παραπάνω αδικία. Κοιτάζοντας τους πινακες των αναπληρωτών θα δείτε πολλούς συναδέλφους με προυπηρεσία και σειρά που άλλαξε προς το πολύ χειρότερο μετά από ένα διαγωνισμό. Αυτό ακριβώς το πρόβλημα θα ήθελα να σας μεταφέρω ελπίζοντας ότι θα δώσετε λύση. Με εκτίμηση και προσδοκίες