Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΔΩΡΑ | 4 Δεκεμβρίου 2009, 22:46
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Διαβάζοντας και ξαναδιαβάζοντας τα εκατοντάδες μυνήματα απελπισμένων,αδικημένων,απογοητευμένων από τις συνεχείς αλλαγές στον τρόπο πρόσληψης εκπαιδευτικών,ένα συμπέρασμα βγαίνει. -ζητάμε ένα δίκαιο,αξιοκρατικό σύστημα πρόσληψης βασισμένο σε ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ κριτήρια -ένα σύστημα που δε θα αδικεί κανέναν, ούτε αυτόν που έχει επιτύχει σε παλαιότερους ΑΣΕΠ ούτε αυτόν που έχει μαζέψει σπειρί-σπειρί την προυπυρεσία του. -ποια είναι,όμως, τα ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ κριτήρια? 1.ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑ ΚΤΗΣΗΣ ΠΤΥΧΙΟΥ 2.ΒΑΘΜΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥ 3.ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ 4.ΟΛΗ Η ΑΠΟΚΤΗΘΕΙΣΑ ΠΡΟΥΠΥΡΕΣΙΑ 5.ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΑΙΔΙΩΝ 6.ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑ Είναι δικό σας μέλημα να σκεφτείτε πώς θα μοριοδοτήσετε τα παραπάνω κριτήρια ώστε να μην αδικήσετε κανέναν.Καθένας από μας,ανάλογα με το πότε πήρε το πτυχίο του,έτρεχε να ΜΑΖΕΥΕΙ μόρια σύμφωνα με τις επιταγές των διαφόρων κυβερνήσεων.Αυτά που μάζεψε είναι η προσωπική και οικογενειακή του θυσία.ΜΗΝ ΤΟΥ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΤΕ.