Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Αντωνία Παπαδάκη | 4 Δεκεμβρίου 2009, 23:34
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
κυρία Υπουργέ επιτρέψτε μου να κάνω τρεις προτάσεις για την επιλογή στελεχών της εκπαίδευσης. 1. Πριν από την επιλογή των στελεχών, κατά τη γνώμη μου, θα πρέπει το Υπουργείο να έχει αποφασίσει ποιες θέσεις στελεχών απαιτεί το νέο εκπαιδευτικό σύστημα και ποιες όχι έτσι, ώστε οι θέσεις αυτές να εντάσσονται οργανικά στο εκπαιδευτικό σύστημα και να λειτουργούν ουσιαστικά. Από τη στιγμή όμως που θα θεσμοθετηθούν κάποιες θέσεις στελεχών ή θα διατηρηθούν οι υπάρχουσες, το Υπουργείο θα πρέπει να τις ισχυροποιήσει με τους νόμους, για να μπορέσουν τα στελέχη που θα επιλεγούν να προσφέρουν ουσιαστικό έργο στην εκπαίδευση. 2. Όσον αφορά στην επιλογή των σχολικών συμβούλων, καλό θα ήταν να αξιολογείται το έργο που επιτέλεσε ένας σχολικός σύμβουλος κατά τη διάρκεια της θητείας του, να μοριοδοτείται και να μην είναι στα συνεκτιμώμενα. Αν πάλι κάποιος είναι υποψήφιος για πρώτη φορά και δεν έχει διατελέσει σχολικός σύμβουλος, να μοριοδοτείται η συμμετοχή του σε καινοτόμα προγράμματα ή δράσεις. 3. Τα νέα δεδομένα απαιτούν πολύ καλή γνώση των υπολογιστών από όλα τα στελέχη της εκπαίδευσης. Κατά τη γνώμη μου, η πιστοποίηση γνώσεων στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές θα πρέπει να είναι προϋπόθεση για να γίνει κάποιος διευθυντής σχολικής μονάδας, να μοριοδοτείται ιδιαίτερα η πιστοποίηση α επιπέδου για τους υποψήφιους Διευθυντές της Εκπαίδευσης, ενώ να μοριοδοτείται ιδιαίτερα η πιστοποίηση β επιπέδου στους υποψήφιους σχολικούς συμβούλους, εφόσον αυτό απαιτούν οι σύγχρονες εκπαιδευτικές ανάγκες. Σας ευχαριστώ