• Σχόλιο του χρήστη 'Ελένη' | 19 Αυγούστου 2016, 17:58

    ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ!!! Είναι δυνατόν το Ν/Σ να επιτρέπει σε εκπαιδευτικούς χωρίς προσόντα να δουλεύουν στην ΕΑΕ («Αν εξακολουθεί να συντρέχει αδυναμία πλήρωσης των κενών διατίθενται εκπαιδευτικοί χωρίς κανένα από τα ανωτέρω προσόντα ή χαρακτηριστικά. Οι εκπαιδευτικοί αυτοί συμμετέχουν υποχρεωτικά κατά προτεραιότητα σε προγράμματα επιμόρφωσης και εξειδίκευσης που υλοποιούνται από τους αρμόδιους φορείς για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών».); Ο χώρος της ειδικής αγωγής δικαιούται τον σεβασμό που του αναλογεί, αφενός από τους εκπαιδευτικούς όλων των κατηγοριών και ειδικοτήτων και αφετέρου από το ίδιο το Υπουργείο Παιδείας. Οι εκπαιδευτικοί της γενικής δεν είναι καταρτισμένοι ώστε να ανταποκριθούν στο δύσκολο έργο που θα κληθούν να επιτελέσουν σε περίπτωση πλήρωσης κενών θέσεων. Μάλιστα, η σύντομη εκπαίδευσή τους μέσω σεμιναρίων δεν μπορεί να επιφέρει το επιθυμητό επίπεδο γνώσης και εμπειρίας στον υποψήφιο εκπαιδευτικό, μειώνοντας κατά συνέπεια τις παρεχόμενες εκπαιδευτικές υπηρεσίες προς το μαθητή. Περιπτώσεις, όπως π.χ. νοητικής υστέρησης, αυτισμού, αλλά και τυφλών ή και κωφών μαθητών δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν, παρά μόνο με τη συνεχή εκπαίδευση του ήδη καταρτισμένου εκπαιδευτικού προσωπικού (σε επίπεδο προπτυχιακό, μεταπτυχιακό ή και διδακτορικό). Επίσης, δεδομένου ότι το υπουργείο Παιδείας, μέσω της επιτροπής συνάφειας, επιχειρεί να ελέγχει όλους τους μεταπτυχιακούς τίτλους προκειμένου να διασφαλιστεί η ποιότητα και η αρτιότητα των γνώσεων του εκάστοτε εκπαιδευτικού ειδικής εκπαίδευσης προκειμένου να είναι σε θέση να ωφελήσει τους μαθητές που χρήζουν ειδική εκπαίδευση, μια τροπολογία σαν αυτή που διαβουλεύεται, δίνει την αίσθηση αναίρεσης του ρόλου του, καθότι εκπαιδευτικοί χωρίς καθόλου τα απαιτούμενα προσόντα θα εργάζονται στο ευάλωτο χώρο της ειδικής αγωγής. Κατά συνέπεια, διαφαίνεται αμέλεια, τόσο ως προς τους μαθητές και τους γονείς των ατόμων που χρήζουν ειδικής εκπαιδευτικής παρέμβασης, όσο και ως προς το ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό που αν και κρίνεται κατάλληλο για την ικανότητά του να υποστηρίξει δομές της ειδικής αγωγής μέσω της επιτροπής συνάφειας, οι θέσεις θα καλύπτονται μέσω μη εξειδικευμένου και κατάλληλα εκπαιδευμένου προσωπικού στο τομέα της ειδικής αγωγής.