Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Αντώνης | 19 Αυγούστου 2016, 18:59
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχετικά με τη νέα διάταξη της Ειδικής Αγωγής θα ήθελα να σχολιάσω τα εξής: 1. Οι αλλαγές που δρομολογούνται για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση δεν πρέπει να είναι δεδομένο ότι θα υιοθετούνται και για την ειδική αγωγή στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, καθώς οι δύο δομές εκπαίδευσης έχουν διαφορετική διοικητική δομή λειτουργίας αλλά και διαφοροποιήσεις ως προς τις εκπαιδευτικές ανάγκες. Επίσης δεν υπάρχουν παιδαγωγικές σχολές ειδικής αγωγής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Για τους παραπάνω λόγους διαφωνώ με την κατάργηση του .50 στους αναπληρωτές ειδικής αγωγής στη δευτεροβάθμια, καθώς αποτελεί απόρροια των αλλαγών που υιοθέτησε το Υπουργείο Παιδείας για την πρωτοβάθμια. Ελπίζω στην άμεση απόσυρση αυτής της απόφασης. 2. Ο αριθμός των μαθητών στα τμήματα των Ειδικών Γυμνασίων και Λυκείων είναι μεγάλος και σίγουρα πολύ δύσκολα διαχειρίσιμος. Θεωρώ απαραίτητο να υπάρξει μείωση των μαθητών ανά τμήμα κατά 2 μαθητές. 3. Διαφωνώ επίσης με την ύπαρξη διαφορετικών κριτηρίων και προσόντων μεταξύ των αναπληρωτών ειδικής και των μονίμων αποσπασμένων στην εδική. Σε κάθε περίπτωση δεν είναι δυνατόν να αποσπάται μόνιμος χωρίς κανένα προσόν στην ειδική αγωγή. 4. Η διπλή μοριοδότηση της προϋπηρεσίας σε δυσπρόσιτα από φέτος ισχύει και πάλι για όλα τα προηγούμενα σχολικά έτη σε όλους τους πίνακες αναπληρωτών εκτός από αυτούς της ειδικής αγωγής. Ζητώ να υπάρξει άμεση άρση αυτής της αδικίας στη νέα διάταξη.