Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Κωνσταντινα | 19 Αυγούστου 2016, 18:23
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΑΕ Από πότε η ειδική αγωγή αποτελεί αυτόνομη ανεξάρτητη επιστήμη για να διδάσκεται εντελώς ξεχωριστά από την Παιδαγωγική Επιστήμη και τις Επιστήμες της Αγωγής και να θέλει μάλιστα να αποκλείει εκπαιδευτικούς με εξειδίκευση στην ειδική αγωγή; Αν επρόκειτο για έναν εντελώς ξεχωριστό κλάδο θα ήταν συνετό, αλλά από τη στιγμή που ο γενικότερος κλάδος ειναι αυτός της Αγωγής (με τις επιμέρους εξειδικεύσεις του) και οι σύγχρονες τάσεις εκπαίδευσης αφορούν τη μορφή της Συνεκπαίδευσης, μοιάζει τουλάχιστον μη αναγκαίο να δημιουργούνται νέα τμήματα στα πανεπιστήμια, τα οποία αποτελούν επιμέρους ειδικότητες άλλων επιστημών. Έχουν ξαναγίνει και στο παρελθόν, με τεράστια αποτυχία (βλ. τμήματα φιλολογίας). Ειδάλλως, με αυτό το σκεπτικό,θα πρέπει να φτιαχτούν για παράδειγμα ξεχωριστές σχολές και για «καθηγητές ειδικής φυσικής αγωγής», αν νομίζετε ότι αποτελεί μια ξεχωριστή επιστημονική οντότητα. Και να μην ξεχνάμε ότι όλα τα παιδαγωγικά τμήματα περιλαμβάνουν μαθήματα ειδικής αγωγής μέχρι και αντίστοιχες κατευθύνσεις. Ίσως τώρα να είναι η κατάλληλη ώρα για τη σωστότερη διαμόρφωση των τμημάτων αυτών, ούτως ωστε να συμπορευτούν πλήρως με τις ανάγκες της ειδικής εκπαίδευσης και τις σύγχρονες τάσεις της, από το να δημιουργούμε συνεχώς διάφορες «εστίες προβλημάτων» ανάλογα με τις ορέξεις της εκάστοτε κυβέρνησης και να μη μπορούμε μετά να τις μαζέψουμε