• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ' | 19 Αυγούστου 2016, 18:34

    Ε.Ε.Ε.ΕΚ. 1. Ο ελάχιστος αριθμός των μαθητών που προτείνεται για τα τμήματα των Ε.Ε.Ε.ΕΚ. θα πρέπει να επαναπροσδιοριστεί. Ακόμη και ο ελάχιστος αριθμός των 5 μαθητών για όσους έχουν εργαστεί και εργάζονται στα Ε.Ε.Ε.ΕΚ. φαντάζει υπερβολικός πέρα κάποιων εξαιρέσεων. Η δυνατότητα που δίνεται για μείωση του αριθμού προτείνει έναν ιδιαίτερα δυσκίνητο και δυσλειτουργικό τρόπο που το μόνο που θα δημιουργήσει είναι δυσλειτουργία στον προγραμματισμό των σχολικών μονάδων και αποφάσεις από παράγοντες που δεν εμπλέκονται άμεσα με την εκπαιδευτική διαδικασία του σχολείου. 2. Οι τάξεις φοίτησης στα Ε.Ε.Ε.ΕΚ προτείνεται να αυξηθούν σε 8. 3. Ο προσδιορισμός της πρακτικής άσκησης από τους συλλόγους διδασκόντων χωρίς την ύπαρξη νομοθετικού πλαισίου δοκιμάστηκε τα δύο τελευταία χρόνια και έδειξε πως υπάρχουν πολλά προβλήματα και καμία κάλυψη στο προσωπικό αλλά και στις επιχειρήσεις-υπηρεσίες υποδοχής των μαθητών 4. Είναι γνωστό σε όλους πως δεν είναι εφικτή η υλοποίηση πρακτικής άσκησης από όλους τους μαθητές. Μήπως θα πρέπει να εξεταστεί η υλοποίηση δύο κύκλων σπουδών στα Ε.Ε.Ε.ΕΚ; ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ: 1ο έτος: γενική εκπαίδευση χωρίς ένταξη σε εργαστήριο 2ο – 6ο έτος: υποχρεωτικότητα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με ένταξη σε εργαστήρια 7ο έτος πρακτική άσκηση για μαθητές που έχουν τη δυνατότητα να την παρακολουθήσουν (κατόπιν εισήγησης της ΕΔΕΑΥ του σχολείου) Δυνατότητα παράταση φοίτησης για 8ο έτος εφόσον δεν έχει ολοκληρώσει επιτυχώς ο μαθητής την πρακτική άσκηση Οι μαθητές που δεν κρίνονται ικανοί να παρακολουθήσουν την πρακτική άσκηση παραμένουν στο σχολείο για 7ο – 8ο έτος με διαφορετικό πρόγραμμα το οποίο έχει κατεύθυνση της ανάπτυξης δεξιοτήτων «ημιαυτόνομης διαβίωσης» 6. Θα πρέπει άμεσα να εκδοθεί απόφαση για την λειτουργία των Ε.Ε.Ε.ΕΚ. και για τα προγράμματα σσπουδών. 7. Αναφέρεται... "Το ωρολόγιο πρόγραμμα της ΣΤ΄ τάξης συμπληρώνεται από μαθήματα των προηγούμενων τάξεων, ανάλογα με τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών, όπως αυτές προκύπτουν από την εκπαιδευτική αξιολόγηση". Ανέφικτο σε πάρα πολλές περιπτώσεις... Μιλούμε για εξατομικευμένη διδακαλία;;; αν σε ένα τμήμα 5 μαθητών της ΣΤ τάξης υπάρχουν διαφορετικές ανάγκες (που υπάρχουν) με ποιον τρόπο προβλέπεται να γίνει η κάλυψη;;; Η πρόταση είναι πως στην τελευταία τάξη Θα πρέπει να ενταχθεί μετάβαση των μαθητών στην ενήλικη ζωή 8. Θα πρέπει να υπάρξει άμεσος προσδιορισμός ποιοι μαθητές φοιτούν στα Ε.Ε.Ε.ΕΚ. και ποιος γνωμοδοτεί οριστικά Με εκτίμηση Γρηγορίου Φωτεινή Διευθύντρια Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Βόλου