Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΝΙΚΟΛΑΟΣ | 25 Νοεμβρίου 2009, 21:28
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΤΟ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΔΙΟΤΙ ΣΥΝΔΥΑΖΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΑΣΕΠ ΜΕ ΤΟ 60% ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΑΣΕΠ ΣΥΜΕΤΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ (ΔΙΚΑΙΟ) ΤΟΥ 40%. ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΝΑ ΘΙΓΕΤΑΙ ΕΝΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΙΚΙΑΔΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΟΥΝ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΟΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΤΑΙ ΣΕ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ ΣΩΣΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ ΑΣΧΕΤΗ ΥΠΟΥΡΓΟ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΩ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΑΣΧΕΤΗ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΩΣ ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΣΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ.