Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Νίκος Χ. | 4 Δεκεμβρίου 2009, 23:42
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
κ. Διαμαντοπούλου, με την ευκαιρία που μας δίνετε προκειμένου να εκφράσουμε τις απόψεις μας, επιτρέψτε μου να αναφερθώ στα ζητήματα που τίθενται, καταθέτοντας τα παρακάτω: Α΄ Σύστημα πρόσληψης εκπαιδευτικών. Ξεκινάμε από δύο βασικές παραδοχές: 1. Όταν λέμε «πρώτα ο μαθητής» πρέπει να προσλαμβάνονται οι πλέον ικανοί. 2. Ότι στη Δευτεροβάθμια ιδιαίτερα Εκπαίδευση η «επετηρίδα» των εχόντων προϋπηρεσία έχει «φρακάρει» και στο μέλλον τα πράγματα θα γίνουν χειρότερα. Αν δεχτούμε τα παραπάνω, θεωρούμε ότι ΟΛΟΙ οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να διορίζονται με ενιαίο τρόπο.δηλ. 1. ΟΛΟΙ να περνάνε από διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και να είναι επιτυχόντες. 2. Για να μην αδικηθούν όσοι είχαν «επενδύσει» στην προϋπηρεσία, προτείνω προσαύξηση των μορίων που πήραν στον διαγωνισμό (εφόσον είναι επιτυχόντες) μέχρι 10%, ανάλογα με τους μήνες προϋπηρεσίας ( προτείνω 10% να λαμβάνει όποιος έχει προϋπηρεσία 36 και πλέον μήνες δηλ. 6 εξάμηνα και αναλογικά για τις άλλες κατηγορίες). 3. Να καταργηθεί ο διορισμός κατ’ εξαίρεση των πολυτέκνων. Και αυτοί να διαγωνίζονται στον ΑΣΕΠ μαζί με τους υπολοίπους και η όποια προνομιακή μεταχείριση να περιορίζεται στην τοποθέτηση- μετάθεση ( και μόνο μια φορά, όχι επ’ άπειρο).