Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Εμιλία | 19 Αυγούστου 2016, 22:01
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΙΑ ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΟΡΘΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ με την οποία αποκαθίσταται η αρχή της ισότητα ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ κατοχυρώνεται η δυνατότητα των εκπαιδευτικών με αυξημένα τυπικά προσόντα ( εξειδικευμένες μεταπτυχιακές σπουδές στην ΕΑΕ, πολύχρονη σχετική εμπειρία και εξειδίκευση στην ΕΑΕ) να υπηρετούν σε δομές ΕΑΕ, ισότιμα με εκπαιδευτικούς-κατόχους βασικών τίτλων σπουδών στην ΕΑΕ.