Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΝΤΑΙΖΗ | 4 Δεκεμβρίου 2009, 23:45
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη δυνατότητα που μου δίνεται (και μου δίνετε) να εκφράσω την άποψή μου και ναγυρίσω το πρίσμα από μία ακόμα πλευρά. Είμαι μαθηματικός,έχω πτυχίο με άριστα,έδωσα στους δυο τελευταίους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ και ήμουν επιτυχούσα, αλλά όχι διοριστέα, και στους δύο (στον τελευταίο ,μάλιστα, απείχα 0,35 μόρια και 20 θέσεις από τον τελευταίο διοριστέο). Στον τελευταίο διαγωνισμό, οι επιτυχόντες ήταν μόλις 548, ενώ το ποσοστό αποτυχίας έφτασε, όπως λέγεται,το 87%. Οι διοριστέοι ήταν μόλις 270,όταν την προηγούμενη φορά ήταν 572(που σημαίνει ότι με τον ίδιο αριθμό διοριστέων, οι επιτυχόντες του τελευταίου διαγωνισμού θα ήταν όλοι διοριστέοι και δε θα έφταναν). Λόγω της δυσκολίας των θεμάτων, τα μόρια που αποκόμιζε ένας επιτυχών,αλλά όχι διοριστέος ήταν σχεδόν ανύπαρκτα!(την προηγούμενη φορά είχα τετραπλάσια μόρια,όντας 650 θέσεις πιο κάτω στον πίνακα επιτυχόντων!!!).Με λιγότερα απο 10 μόρια συνολικά από τους δύο τελευταίους διαγωνισμούς (αφόυ απο τα μόρια του προηγούμενου διαγωνισμού έμειναν μόνο τα μισά)και έχοντας μόνο!!! δύο (μικρά) παιδιά,δεν είχα καμία ελπίδα ούτε για αναπληρώτρια,ούτε για ωρομίσθια, ούτε καν για ΠΔΣ, αφού δε διαθέτω μπάρμπα σε καμία τοποθεσία της Ελλάδας! Ευτυχώς, ευννοήθηκα από την πρόσληψη στην ΠΔΣ με κριτήριο το χρόνο κτήσης πτυχίου και έτσι θυμήθηκα πώς μοιάζουν οι αίθουσες διδασκαλίας! Επειδή, σε αντίθεση με την προϋπηρεσία, που δεν έχει αποκτηθεί απαραίτητα με διαφανή τρόπο(δεν αναφέρομαι σε συναδέλφους που έχουν αλωνίσει την Ελλάδα και έχουν χρυσοπληρώσει με χρόνο,κόπο,χρήμα και όχι μόνο,την προϋπηρεσία τους,αλλά σε κάποιους που κατάφεραν να τρυπώσουν και, μετά, όλα πήραν το δρόμο τους) προτείνω τα εξής: 1. Να διατηρούνται στο ακέραιο τα μόρια από επιτυχίες στον ΑΣΕΠ και να αθροίζονται,όπως ακριβώς και η προϋπηρεσία, ανεξάρτητα από την παλαιότητα του διαγωνισμού 2. Να είναι απαραίτητη η επιτυχία σε έναν τουλάχιστον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για την ένταξη στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών και την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας 3. Να μοριοδοτείται κάθε παιδί (ακόμα και το ένα ή τα δύο έχουν στόμα και ανάγκες), καθώς και οι μονογονεϊκές οικογένειες και να σταματήσει η ποσόστωση. 4. Να μοριοδοτείται ο βαθμός πτυχίου και ο χρόνος κτήσης του