Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΑΛΕΚΑ ΤΑΤΣΙΩΝΑ | 25 Νοεμβρίου 2009, 21:52
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΟΤΙ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ, Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΝΟΗΤΙΚΑ.ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ Π.Χ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΙΝΣΤΑΙΝ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ, ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ, ΝΑ ΣΚΙΣΕΙ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΕΡΕΙΤΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ.ΚΑΛΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΣΕΠ ΚΑΙ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΛΛΑ ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΟΥ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ, ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ ΤΕΣΤ?ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΑΓΑΠΑΝΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ?ΤΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ, ΜΕ ΑΡΙΣΤΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΜΕ 60 ΜΗΝΕΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΑΝ ΜΕ ΤΙΣ ΤΥΧΟΝ ΠΑΡΑΛΗΨΕΙΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΑΓΝΟΙΑ Η ΜΕ ΤΙΣ ΛΑΘΟΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ?ΒΡΕΙΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ, ΠΡΩΤΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΗΔΗ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΤΕ ΣΕ ΕΠΟΜΕΝΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ.ΔΙΟΡΙΣΤΕ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΟΥ ΜΙΛΑΝ ΚΑΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΕΧΟΥΝ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΕΣ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟ, ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΟΣΜΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟΜΟΝΩΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΜΑΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΟΥΒΑΛΑΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΜΑΣ.ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΤΟΠΙΖΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΣΑΝ ΚΑΠΟΙΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΣΤΟΝ ΕΝΙΑΙΟ.ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ.ΑΥΤΑ ΟΛΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΩ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΚΕΙ ΕΝΤΟΠΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.