Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Γιάννης Α. | 25 Νοεμβρίου 2009, 21:04
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
συμφωνω με το να γινονται ολες οι προσληψεις μεσω Ασεπ γιατι τοσο καιρο άλλοι δίνανε Ασεπ και ενω ειναι επιτυχοντες μετα απο πολλους κοπους και θυσιες σε πολλα επιπεδα ενω την ιδια στιγμη διορίζονταν χωρις καν να μπουν στην διαδικασια να εξεταστουν αν ειναι ικανοι πολυτεκνοι\, τριτεκνοι και 30μηνιτες μερικοι απο τους οποιους απεκτησαν την πρωτη προυπηρεσια με βυσματικο τροπο και χωρις κανενα αξιοκρατικο κριτηριο.Τελος στην αναξιοκρατια και στις βυσματικες προσληψεις. Δεν μπορει σε ενα κρατος με νομους να ειναι ανεργος ενας εις δεις και τρεις επιτυ χων στον Ασεπ και ενας χωρις Ασεπ να εχει μαζεψει προυπηρεσια αρκετη απο ιδιωτικα σχολεια η απο ΠΔΣ χωρις κανενα κριτηριο χωρις κανενα ελεγχο. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ : 1) οπως μετρουσε η προυπηρεσια παλαιων ετων και καλως να συνεχισει να μετραει για τους διορισμους ετσι πρεπει να μετρανε και οι επιτυχιες σε παλαιοτερους διαγωνισμους Ασεπ με ολοκληρα τα μορια και οχι τα μισα οπως συμβαινει τωρα με τον προτελευταιο.Δεν μπορει μια επιτυχια σε εναν γραπτο διαγωνισμο Ασεπ να διαγραφεται ετσι χωρις λογο γιατι προεκυψε απο κοπο διαβασμα και θυσιες 2) να μετραει στις προσληψεις περισσοτερο με εναν συντελεστη η εποτυ χια σε ασεπ και λιγοτερο η προυπηρεσια επισης να μετραει και η ηλικια γιατι ειναι κριμα σε καποιες ειδικοτητες που δεν εχουν αλλου δυνατοτητα επαγγελματικης αποκταστασης να ειναι ανεργοι στα 30 και 40 τους. Ποτε θα κανουν αυτοι οικογενεια? 3) τελος στους διορισμους πολυτεκνων και τρι τεκων η να δινουν ασεπ η το δικαιοτερο να ανακαλεσετε ολους τους μονιμους πολυτεκνους απο τα σχολεια και να τους τοποθετηστε σε γραφεια η να δσωσουν ασεπ και αν πετυχουν να συνεχισουν να εχουν την θεση τους γιατι ηταν αδικο που χαθηκαν τοσες θεσεις απο αυτη την κατηγορια εισς βαρος οσων δεν εχουν οικογενεια και με αποτελεσμα οι τελευταιοι να μην μπορουν να κανουν δικη τους οικογενεια επειδη επιβραβευονταν οι ηδη εχοντες πολλα παιδια. 4) βελτιωση του γραπτου διαγωνισμου ασεπ γιατι εχουν παρατηρηθει λαθη εκτυπωτικα ειδικα στις ερωτησεις πολλαπλης επιλογης και η ερωτησεις αναπτυξης σε καποιες ειδικοτητες ειναι δυσκολο να βαθμολογηθουν αντικειμενικα. Επισησ να υπαρχει δυνατοτηα να βλεπουμε το γραπτο μας. καντε τον Ασεπ πιο δικαιο. 5)τελος στις προυρηξεις θεσεων για ΑΣΠΑΙΤΕ για καποιες ειδικοτηττες οι οποιοιες οι θεσεις ειναι πολυ λιγοτερες απο οσους φοιτουν στην ΑΣΠΑΙΤΕ ειναι αδικο να σπερνετε ονειρα ελπιδες ματαιες οταν πχ πρπεει 300 ατομα να διαγωνιστουν για 6 θεσεις. 6) να μετραει η ΑΣΠΑΙΤΕ ωσ δευτερο πτυχιο με μοριοδοτηση 7)αυξηση μοριοδοτητης μεταπτυχιακων και πτυχιων 8) για καποιες ειδικοτητες που βρισκονται στα προθυρα διαλυσης πχ Βρεφονηπιοκομοι, Κοινωνιολογοι και αλλες να δωσετε αυξηση θεσεων ισως με αλαγες στο αναλυτικο προγραμμα η με άλλο τροπο 9) αμεσς διορισμος ολων των επιτυχοντων παλαιοτερων ε των η εστω του πιο προσφατου διαγωνισμου ασεπ για τα επομενα δυο η τρια χρονια ή να μην ειναι απαραιτητο να ξαναδωσουν αυτοι ξανα ασεπ 10) προσληψεις ακομα και σε ιδιωτικα σχολεια μεσω πινακα ασεπ και ωρομισθιιων απο εναν πινακα επικρατειας και οχι ανα περιφερεια