Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνα | 20 Αυγούστου 2016, 00:41
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι προφανές ότι το παραπάνω άρθρο έχει ως σκοπό την εξοικονόμηση χρημάτων και την τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών. Είναι αδιανόητο εκπαιδευτικοί χωρίς καμιά κατάρτιση στην ειδική εκπαίδευση να καταλαμβάνουν θέσεις σε ΣΜΕΑ. Πώς θα εκπαιδεύσουν και θα διδάξουν αυτά τα παιδιά; Πώς θα σταθούν μέσα στην τάξη; Με την παρακολούθηση ενός σεμιναρίου ή ενός μεταπτυχιακού προγράμματος χωρίς καν πρακτική; Είναι δυνατόν να υπάρχουν εκπαιδευτικοί ειδικής εκπαίδευσης που έχουν καταρτιστεί στην ειδική αγωγή με βασικό πτυχίο (ΠΕ 71, ΠΕ 61) και να γίνεται προσπάθεια ώστε να μην εργάζονται σε ΣΜΕΑ; Ας μην τα ισοπεδώσουμε όλα πια σε αυτή τη χώρα.