Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΓΙΩΡΓΙΑ | 20 Αυγούστου 2016, 00:48
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΑΕ Κινείται στη σωστή κατεύθυνση καθώς προφυλάσσει έναν κλάδο ο οποίος μετά τις αλλαγές των τελευταίων κυβερνήσεων υποβιβάστηκε. Είναι επιστήμονες με προσόντα και εμπειρία που από συνειδητή επιλογή υπηρετούν την ειδική αγωγή. Αναφορικά με τους αναπληρωτές ΔΙΚΑΙΟ είναι σε κάθε φάση αναπληρωτών ειδικής αγωγής να υπάρχει ποσόστωση στις προσλήψεις ανάμεσα στους ΠΕ71- 70.50 και στους ΠΕ61- 60.50. Δηλαδή στις 1.000 προσλήψεις, 500 άτομα να είναιΠΕ71/61 και ΠΕ 70.50/60.50. Με αυτόν τον τρόπο διαφυλάσσονται ΔΙΚΑΙΑ και προστατεύονται και οι δυο κλάδοι. Δε γίνεται οι ακρίαιες αποφάσεις των κυβερνήσεων (με πρόταξη ενός από τους δύο κλάδους) να διχάζει το χώρο της ειδικής αγωγής. Επιπρόσθετα τόσο στους μόνιμους συναδέλφους όσο και στους αναπληρωτές ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ η μοριοδότηση δεύτερων πτυχίων συναφών αντικειμένων (π.χ Παιδαγωγικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών). Είναι αβάσιμο να μοριοδοτούνται σεμινάρια και να μη μοριοδοτούνται τεταρτοετείς σπουδές. ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ με διαφορετική βαρύτητα σε όλα τα επιστημονικά προσόντα.