Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΓΙΑΝΝΗΣ | 20 Αυγούστου 2016, 00:44
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συγχαρητήρια Προχωρήστε. Οι Συνάδελφοι ΠΕ71 & οι ΠΕ61 (συνολικά 53) δεν έχουν άλλο επιχείρημα από αυτό του βασικού πτυχίου και με αυτό το πρόσχημα ΑΠΑΙΤΟΥΝ να εκτοπίσουν μόνιμους δασκάλους και νηπιαγωγούς ειδικής αγωγής . Για τις πρόσφατες αρνητικές επίσημες εξωτερικές αξιολογήσεις των Πανεπιστημίων τους τι έχουν να πουν, εφόσον αυτές είναι άμεσα συνδεδεμένες με την ποιότητα του βασικού τους πτυχίου τους; Οι Δάσκαλοι ΠΕ 70 και οι νηπιαγωγοί ΠΕ 60 έχουν και αυτοί ΒΑΣΙΚΟ ΕΠΑΡΚΕΣΤΑΤΟ πτυχίο και επιπλέον πολυετείς σπουδές εξειδίκευσης , έχουν διδαχθεί ΜΙΑ και αδιαίρετη Παιδαγωγική που δεν διαχωρίζεται σε ΓΕΝΙΚΗ & ΕΙΔΙΚΗ. Πριν ΥΠΟΤΙΜΟΥΝ τους συναδέλφους τους οι ΣΑΤΕΑ ας μελετήσουν προσεκτικά τα προγράμματα σπουδών των παιδαγωγικών τμημάτων.