• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος' | 20 Αυγούστου 2016, 02:03

    Η αλαζονεία των ΣΑΤΕΑ απέναντι σε εκπαιδευτικούς με πολυετή εκπαίδευση και εμπειρία, αλλά και επαγγελματικά δικαιώματα που προϋπήρχαν εδώ και δεκαετίες, οι οποίοι θα μπορούσαν να είναι και καθηγητές τους, έχει γυρίσει τελικά εναντίον τους, καθώς μέσα από τη διαβούλευση μαθαίνουμε για τις ελλείψεις των τμημάτων ειδικής αγωγής, που επισημαίνονται στις εξωτερικές αξιολογήσεις, αλλά και για την πρακτική και τις κατευθύνσεις τους. Έχει επικρατήσει από μέρους τους τόσος μεγάλος παραλογισμός, που αν αυτή τη στιγμή ένας σχολικός σύμβουλος ειδικής αγωγής με πολυετή προϋπηρεσία ή ένας καθηγητής Πανεπιστημίου αποφασίσει να επιστρέψει στις σχολικές αίθουσες, θα πρέπει να καταταχθεί μετά από έναν απόφοιτο 22 ετών με βασικές προπτυχιακές σπουδές. Σε ποια άλλη χώρα συμβαίνει αυτό; Πολύ σωστά το Υπουργείο εντόπισε αυτές τις αντιφάσεις και προχωρά στην επαναφορά των αυτονόητων δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών με αυξημένα ακαδημαϊκά προσόντα, που αφαιρέθηκαν ξαφνικά και μάλιστα με αναδρομική ισχύ. Εντύπωση βέβαια εξακολουθεί να προκαλεί το γεγονός ότι παρόλο που το Υπουργείο αλλά και οι συνάδελφοί τους αναφέρονται σε ίση αντιμετώπιση, εκείνοι αναμασώντας το μοναδικό επιχείρημα του βασικού πτυχίου και της μη συμμετοχής τους σε ΑΣΕΠ, "απαιτούν" να εκδιωχθούν οι προυπάρχοντες εκπαιδευτικοί με αυξημένα ακαδημαϊκά προσόντα (μην αναφέροντας βέβαια ότι αναγνωρίστηκαν ως νέος κλάδος και απέκτησαν παιδαγωγική επάρκεια την τελευταία χρονική περίοδο, όπου δεν έχει διενεργηθεί διαγωνισμός για κανένα κλάδο). Αυτή η στάση ξεπερνά τη λογική και νομίζω ότι πρέπει να γίνει αναθεώρηση της συνολικής αντιμετώπισης.