Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Κ.Χ | 4 Δεκεμβρίου 2009, 23:26
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κατά την άποψή μου τα κριτήρια σε γενικές γραμές που θα πρέπει να λαμβάνονται υπ' όψη στην επιλογή στελεχών για διοικητικές θέσεις είναι τα παρακάτω: 1. Το διδακτορικό, το μεταπτυχιακό, το δεύτερο πτυχίο ή το διδασκαλείο να είναι συναφή με τη διοίκηση (να έχουν την ανώτερη μοριοδότηση) 2. Τα αντίστοιχα χαρτιά που δεν έχουν σχέση με τη διοίκηση να έχουν μικρότερη μοριοδότηση 3. Οι διάφορες επιμορφώσεις να μοριοδοτούνται στον ανώτερο βαθμό αφού ελεγχθεί το επίπεδο της επιμόρφωσης, οι ώρες παρακολούθησης, αν δόθηκαν εξετάσεις κ.λ.π(το επίπεδο,η σχέση με την διοίκηση) Σημ: Τα διδασκαλεία είναι 2/ετείς επιμορφώσεις, αλλά πολλές φορές οι ώρες παρακολούθησης,το επίπεδο των εργασιών, οι εξετάσεις κ.λ.π αντιστοιχούν σε ετήσια επιμόρφωση (το ότι έδωσαν εξετάσεις και πέτυχαν είναι θετικό, αλλά δεν θα επιβραβευθούν επιπλέον γιατί απουσίαζαν 2 χρόνια από την τάξη με δαπάνες του Έλληνα φορολογούμενου).Αυτή η επιμόρφωση στη Γερμανία είναι σεμιναριακού τύπου και μπορούν να την παρακολουθήσουν όλοι.Και νομίζω έτσι πρέπει να γίνει και εδώ χωρίς να φεύγει κανείς από την τάξη. 4. Η κατοχή διοικητικών θέσεων (εμπειρία) επίσης πρέπει να μοριοδοτείται στον ανώτερο βαθμό εάν ο κατέχων τη θέση είναι πετυχημένος.(όλες οι διοικητικές θέσεις) 5. Η γνώση Η/Υ κρίνεται ως βασική προυπόθεση για την διεκδίκηση μιας θέσης. 6. Να μοριοδοτείται επίσης αρκετά η υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων (αυτό δείχνει ότι ο εκπαιδευτικός είναι ενεργός και ενδιαφέρεται ουσιαστικά για το καλό των παιδιών και όχι μόνο για τον εαυτό του) 7.Να γίνει επιτέλους και η αξιολόγηση για να ανταμειφθεί ο εργατικός,ο εκπαιδευτικός που είναι επαγγελματίας και ζει αποκλειστικά και μόνο από το επάγγελμά του. 8. Η συνέντευξη να έχει σκοπό μόνο να κρίνει αν κάποιος υποψήφιος είναι ψυχικά ικανός να αταπεξέλθει στη συγκεκριμένη θέση. 9. Η συμμετοχή σε κοινωνικές ομάδες μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα να μοριοδοτείται(αυτό σημαίνει ότι έχει υψηλό το αίσθημα της κοινωνικής προσφοράς). 7. Να μη μοριοδοτούνται οι συνδικάλιστικές θέσεις του κλάδου.(ιδιαίτερα αυτές που κατοχυρώνουν μείωση του ωραρίου). Πολλές φορές κάνουμε το λάθος στις προτάσεις που κάνουμε να φωτογραφίζουμε τους εαυτούς μας. Επίσης τις περισσότερες φορές εισακούονται μόνο οι προτάσεις των συνδικαλιστών και οι οποίες δεν απηχούν το δημόσιο αίσθημα των εκπαιδευτικών (δεν μπορούν να κάνουν προτάσεις άνθρωποι που για χρόνια είναι τελείως ξεκομμένοι από την εκπαιδευτική πράξη).