Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Σταματίνα Διαμάντη | 25 Νοεμβρίου 2009, 21:12
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι 40 χρονών αναπληρώτρια δασκάλα τα τελευταία 2,5 χρόνια. Εργαζόμουν σε συναφείς επαγγελματικούς χώρους την τελευταία 15ετία. Εστιάζετε διαρκώς το ενδιαφέρον σας στην ανάβαθμιση των προσόντων των εν ενεργεία εκπαιδευτικών. Φαίνεται από τις τοποθετήσεις σας ότι θεωρείτε το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ ένα μέσο που θα σας εγγυηθεί ένα ελάχιστο ποιότητας για το νεοπροσλαμβανόμενο προσωπικό σας. Θα ήθελα να θέσω υπόψιν σας τους παρακάτω προβληματισμούς: Ο εκπαιδευτικός που θα μπορεί να παρέχει ποιοτικές υπηρεσίες εκπαίδευσης θα πρέπει να διαθέτει κάποιες ελάστιχες αλλά κοινές γνώσεις, δεξιότητες, ικανότητες, στάσεις και συμπεριφορές όπως βέβαια σε όλα τα επαγγέλματα. Νομίζω ότι στην Ελλάδα δεν έχει ποτέ προσδιορισθεί σε εθνικό επίπεδο το περιεχόμενο όλων των παραπάνω. Κάθε πανεπιστήμιο καθορίζει με αμφιβόλου διαφάνειας διαδικασίες το περιεχόμενο των σπουδών και κατά συνέπεια το προφίλ του δασκάλου που "παράγει". Κατά συνέπεια είναι άγνωστο ως προς τι και με ποιο τρόπο πρέπει ή είναι δυνατό να αξιολογηθεί κάποιος για να θεωρηθεί επαρκής για την άσκηση του επαγγέλματος. Είναι απολύτως προφανές ότι ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ δεν βρίσκεται καθόλου σε αυτή την κατεύθυνση. Απλώς επαναξιολογεί γνώσεις που έχουν ήδη αξιολογηθεί για την απόκτηση του πτυχίου και τίποτε άλλο. Άρα δεν επαρκεί για να καλύψει την ανάγκη σας για την διασφάλιση ποιότητας κατά την πρόσληψη. Στην περίπτωση των δασκάλων δεν καλύπτει ούτε και την ανάγκη για διαφάνεια στις προσλήψεις οι οποίες ούτως ή άλλως γίνονται και χωρίς μπάρμπα στην Κορώνη, με επαρκή διαφάνεια. Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί αυτή η ανατροπή της τελευταίας στιγμής. Εγώ επέλεξα 38 χρονών και έχοντας μόνιμη και αξιοπρεπή εργασία να μετακινηθώ στο χώρο της εκπαίδευσης. Έκανα την επιλογή μου αποδεχόμενη τα συγκεκριμένα δεδομένα που η πολιτεία είχε θέσει. Σήμερα αντιμετωπίζω την απειλή της ανεργίας ή του διορισμού στα σύνορα ενώ είμαι 40 χρονών και μητέρα δύο ανήλικων παιδιών. Σας θυμίζω για την ιστορία ότι βρίσκομαι γαι δεύτερη θύμα αιφνιδιαστικής αλλαγής τρόπου προσλήψεων, με πρώτη την κατάργηση των διορισμών με ποσόστωση από ακαδημίες και παιδαγωγικά που αποφάσισε αιφνιδιάστικά και άδικα για αρκετούς από εμας ο προκάτοχος σας κ. Αρσένης. Αυτές οι διαρκείς ανατροπές στην ζωή μας, στον οικογενειακό μας προγραμματισμό μας έχουν εξοντώσει. Στην Ελλάδα, και μιλάω ως πολίτης, είναι αδύνατο να προγραμματίσεις και να οργανώσεις στοιχειωδώς τη ζωή σου. ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΕΞΟΝΤΩΣΕΙ. Είναι καιρός η πολιτεία να σέβεται τους πολίτες και να μην ανατρέπει άδικα, αναίτια και χωρίς προφανή στόχο τη ζωή μας. Σεβάστηκα τους όρους σας με την προοπτική της μόνιμης εργασίας στη δημόσια εκπαίδευση. Παρέχω τις υπηρεσίες μου σε καθεστώς απόλυτης εξαθλίωσης. Θεωρώ ότι είναι ανέντιμο από την πλευρά του κράτους να μη σταθεί ούτε για μια φορά συνεπές ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΒΡΗΚΑΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΜΠΑΡΜΠΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΡΩΝΗ και περιμένουν στην "ουρά" των πινάκων να διορισθούν. Ο διαγωνισμός για τους δασκάλους είναι απολύτως άχρηστος. Δεν διασφαλίζει τίποτα από όσα ισχυρίζεστε ότι επιθυμείτε να διασφαλίσετε. Ευχαριστώ.