Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ignatios | 4 Δεκεμβρίου 2009, 23:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Φαίνεται θεμιτό να επικρατήσει μόνο ένας τρόπος πρόσληψης (ΑΣΕΠ) για τους εκπαιδευτικούς γιατί προφανώς φαίνεται άδικο για αυτούς που μοχθούν να δίνουν ΑΣΕΠ 2 & 3 & 4 φορές με αντίξοες συνθήκες (να δουλεύουν 8ωρο και να μεγαλώνουν παιδιά) κάποιοι να διορίζονται από τον πίνακα αναπληρωτών. Όταν όμως το νέο σχέδιο νόμου απαιτεί 3ετή παραμονή του νεοδιόριστου στην θέση διορισμού του, πρέπει να λαμβάνεται υπόψιν ότι κάποιοι έχουν υπηρετήσει σε δύσπρόσιτες περιοχές και για περισσότερα από 3 χρόνια σαν αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι. Έχουν στηρίξει το εκπαιδευτικό σύστημα με πενιχρές απολαβές και βλέπουν τώρα το ίδιο σύστημα να τους εκδικείται και να τους στερεί την ανταμοιβή τους που ήταν λίγα μόρια για να ανέβουν λίγες θέσεις στον πίνακα διορισμού. Τα λειτουργικά κενά θα υπάρχουν πάντα, όσο θα υπάρχουν πολύμηνες άδειες (ανατροφής, αναρρωτικές, εκπαιδευτικές κα). Συνεπώς για να καλυφθούν θα πρέπει να γίνονται προσωρινές προσλήψεις αναπληρωτών και ωρομισθίων. Το κίνητρο για όποιον επιδιώξει μία τέτοια προσωρινή πρόσληψη είναι μόνο μία αναγνώριση προϋπηρεσίας και εφόσον όμως καταφέρει να είναι επιτυχών και συνάμα διοριστέος στον ΑΣΕΠ. Άρα οι ενδιεφερόμενοι που θα καλύψουν λειτουργικά κενά κυρίως σε δυσπρόσιτες περιοχές θα είνα πολύ λίγοι. Συνεπώς κρίνεται άδικο να καταργηθούν οι προσλήψεις από τους πίνακες αναπληρωτών, γιατί και οι αναπληρωτές που έχουν μοχθήσει για την παιδεία αποκλείονται από το διορισμό, αλλά και τα λειτουργικά κενά θα αυξάνονται σε δυσπρόσιτες περιοχές.