Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Γιάννης | 20 Αυγούστου 2016, 09:56
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συμφωνώ με το πνεύμα του άρθρου Επιτέλους μετά από χρόνια το Υπουργείο δείχνει μια σοβαρή, παιδαγωγική, επιστημονική και δίκαιη αντιμετώπιση του χώρου της ΕΑΕ. Επιτέλους κάποιοι πήραν στα σοβαρά πρώτα από όλα τα δικαιώματα και τις ανάγκες των ίδιων των παιδιών και τα προασπίζονται!!!Γιατί πρώτα και πάνω από όλα το κάθε παιδί με ειδικές/εκπαιδευτικές ανάγκες είναι παιδί όπως και όλοι οι άλλοι συμμαθητές του και πρέπει να αντιμετωπίζεται ισότιμα και όχι να θεωρείται πρωταρχικά ως «ειδικό παιδί» στη βάση ενός ιατρικοποιημένου αναχρονιστικού μοντέλου που μας έφερνε αιώνες πίσω. Το κάθε παιδί είναι αυτονόητο ότι πρέπει πρωτα να έχει το δασκαλό του όπως και όλα τα άλλα παιδιά. Επειδή κάποιοι μαθητές/τριες έχουν παραπάνω αναγκες/δυσκολίες αντίστοιχα και οι εκπαιδευτικοί εκτός από το βασικό πτυχίο ΠΕ 70/60 θα πρέπει να έχουν επιπλέον εξειδίκευση και γνώσεις(διδακτορικα/μεταπτυχιακα κλπ) για να μπορούν να τους στηρίζουν άρτια. Να είναι δήλαδη πρωτα από όλα παιδαγωγοί και μετά να έχουν και όλα τα κατάλληλα εφόδια για τη μεταχείρηση των επιπρόσθετων αναγκών. Πραγματικά χίλια μπράβο στο Υπουργείο που βάζει το παιδί στο επίκεντρο της μεριμνάς του και με αυτό το νομοσχέδιο ανοίγει το δρόμο για τη σωστή και ισότιμη μεταχείρηση του κάθε παιδιού και αίρει τις διαχωριστικές γραμμές, την υποτίμηση και τον αναχρονισμό στην εκπαίδευση!