Να προχωρήσει η τροπολογία.
Ακούμε συνέχεια την αιτιολογία του βασικού πτυχίου της ΕΑΕ σύμφωνα με το οποίο κατά αποκλειστικότητα πρέπει να διδάσκουν οι συνάδελφοι ΣΑΤΕΑ ΠΕ71 παραβλέποντας κάθε είδους εξειδίκευσης στην ΕΑΕ των μονίμων δασκάλων ΠΕ70.
Με αυτό το σκεπτικό ο δάσκαλος ΠΕ7Ο δεν θα έπρεπε να διδάσκει Μαθημάτικά, Φυσική, Θρησκευτικά, Γλώσσα,και άλλα αντικείμενα διότι υπάρχει το Βασικό πτυχίο του μαθηματικού, του φυσικού, του Θεολόγου, του Φιλολόγου κ.ο.κ. Μήπως οι συνάδελφοι ΣΑΤΕΑ θέλουν να καταργηθεί τελείως το βασικό πτυχίο του δασκάλου;
Η ειδική εκπαίδευση είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ευρύτερης εκπαίδευσης και ως τέτοιο αντιμετωπίζεται διεθνώς!
Αν κάποιες σχολές έστησαν προπτυχιακά προγράμματα σε διαφορετική επιστημονική βάση , αυτό είναι ένα ζήτημα προς διερεύνηση.
Να προχωρήσει η τροπολογία. Ακούμε συνέχεια την αιτιολογία του βασικού πτυχίου της ΕΑΕ σύμφωνα με το οποίο κατά αποκλειστικότητα πρέπει να διδάσκουν οι συνάδελφοι ΣΑΤΕΑ ΠΕ71 παραβλέποντας κάθε είδους εξειδίκευσης στην ΕΑΕ των μονίμων δασκάλων ΠΕ70. Με αυτό το σκεπτικό ο δάσκαλος ΠΕ7Ο δεν θα έπρεπε να διδάσκει Μαθημάτικά, Φυσική, Θρησκευτικά, Γλώσσα,και άλλα αντικείμενα διότι υπάρχει το Βασικό πτυχίο του μαθηματικού, του φυσικού, του Θεολόγου, του Φιλολόγου κ.ο.κ. Μήπως οι συνάδελφοι ΣΑΤΕΑ θέλουν να καταργηθεί τελείως το βασικό πτυχίο του δασκάλου; Η ειδική εκπαίδευση είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ευρύτερης εκπαίδευσης και ως τέτοιο αντιμετωπίζεται διεθνώς! Αν κάποιες σχολές έστησαν προπτυχιακά προγράμματα σε διαφορετική επιστημονική βάση , αυτό είναι ένα ζήτημα προς διερεύνηση.