Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΓΚΟΥΝΤΕΛΑΚΗΣ | 25 Νοεμβρίου 2009, 22:27
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΕΙΜΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΣΕ ΕΠΑΛ.ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΩ ΣΤΗΝ ΜΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΟΥΝ ΣΤΟ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΚΥΡΙΩΣ. ΔΕΝ ΦΘΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΗΣΟΥΝ ΕΝΑΣ ΚΑΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ,ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ, ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΣ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙΣ. ΠΡΟΤΕΙΝΩ: ΤΟΥΛΑΧΙΖΤΟΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ,ΟΣΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕ ΕΝΣΗΜΑ. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ:ΔΙΝΕΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ.ΑΝ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ (ΕΝΣΗΜΑ).ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ,ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΑΥΤΟ.