• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΓΚΟΥΝΤΕΛΑΚΗΣ' | 25 Νοεμβρίου 2009, 22:00

    ΕΙΜΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΣΕ ΕΠΑΛ.ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΩ ΣΤΗΝ ΜΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΟΥΝ ΣΤΟ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΚΥΡΙΩΣ. ΔΕΝ ΦΘΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΗΣΟΥΝ ΕΝΑΣ ΚΑΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ,ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ, ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΣ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙΣ. ΠΡΟΤΕΙΝΩ: ΤΟΥΛΑΧΙΖΤΟΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ,ΟΣΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕ ΕΝΣΗΜΑ. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ:ΔΙΝΕΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ.ΑΝ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ (ΕΝΣΗΜΑ).ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ,ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΑΥΤΟ.