Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΙΩΣΗΦΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | 5 Δεκεμβρίου 2009, 00:25
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα πρέπει οι κρίσεις και η επιλογή των στελεχών της εκπαίδευσης να γίνονται με αντικειμενικά και μετρήσιμα κριτήριαγιατί: Εξασφαλίζεται έτσι η μέγιστη ικανότητα και αποδοτικότητα, πράγμα ζητούμενο σε όλο τον Δημόσιο Τομέα, Διασφαλίζονται η αξιοπρέπεια και η υπερηφάνεια του εκπαιδευτικού, στοιχεία απαραίτητα για να μπορεί ο εκπαιδευτικός να διαπαιδαγωγήσει ελέυθερους, υπεύθυνους και δημοκρατικούς πολίτες. Λόγω των μέχρι τώρα κομματικών επιλογών, αμφισβητείται η ανεξαρτησία και η αντικειμενικότητά των στελεχών της εκπαίδευσης, υπονομεύεται η εμπιστοσύνη των εκπαιδευτικών προς τα στελέχη και τίθενται εν αμφιβόλω οι κρίσεις των στελεχών αυτών κατά την διαδικασία της αξιολόγησης η οποία είναι απολύτως απαραίτητη για την βελτίωση της εκπαίδευσης. Γιατί δεν πρέπει η συνέντευξη να είναι μετρήσιμο κριτήριο. Στις περίφημες προφορικές συνεντέυξεις, εκπαιδευτικοί με πολλά αντικειμένικα μετρήσιμα κριτήρια, μεταπτυχιακά, ξένες γλώσσες κτλ. προκειμένου να υποσκελισθούν από υμέτερους, παίρνουν πολύ χαμηλό βαθμό στην συνέντευξη, πράγμα ταπεινωτικό και εξευτελιστικό για την αξιοπρέπεια τους.