Να προχωρήσει η τροπολογία.
Ακούμε συνέχεια την αιτιολογία της αποκλειστικότητας του βασικού πτυχίου της ΕΑΕ των συνάδελφων ΣΑΤΕΑ ΠΕ71 .
Ένας δάσκαλος ΠΕ χωρίς άλλη εξειδίκευση είναι υποχρεωμένος βάσει νόμου αλλά και σύμφωνα με το βασικό του πτυχίο να διδάσκει τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ακόμη και αν δεν έραεθι ποτέ στο σχολείο εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης ή τμήματος ένταξης.
Όταν ο συγκεκριμένος δάσκαλος ΠΕ70 εξειδικευθεί στην ΕΑΕ μέσα από επιπλέον μεταπτυχιακές, διδακτορικές σπουδές ,είναι δυνατόν να του απαγορευτεί να διδάσκει μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ως εξειδικευμένος ,τους οποίους δίδασκε πριν αποκτήσει επιπλέον εξειδίκευση; Θα ήταν τελείως αντιπαιδαγωγική και παράλογη μία τέτοια απαίτηση.
Σε μία ευνομούμενη πολιτεία Τουλάχιστον θα έπρέπε να διασφαλιστούν όλοι οι δάσκαλοι και νηπιαγωγοί που εργάστηκαν και ακολούθησαν επιπλέον σπουδές εξειδίκευσης στην ΕΑΕ πριν την ύπαρξη των σχολών ειδικής αγωγής και την αναγνώριση των επαγγελματικών τους δικαιωμάτων.
Να προχωρήσει η τροπολογία. Ακούμε συνέχεια την αιτιολογία της αποκλειστικότητας του βασικού πτυχίου της ΕΑΕ των συνάδελφων ΣΑΤΕΑ ΠΕ71 . Ένας δάσκαλος ΠΕ χωρίς άλλη εξειδίκευση είναι υποχρεωμένος βάσει νόμου αλλά και σύμφωνα με το βασικό του πτυχίο να διδάσκει τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ακόμη και αν δεν έραεθι ποτέ στο σχολείο εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης ή τμήματος ένταξης. Όταν ο συγκεκριμένος δάσκαλος ΠΕ70 εξειδικευθεί στην ΕΑΕ μέσα από επιπλέον μεταπτυχιακές, διδακτορικές σπουδές ,είναι δυνατόν να του απαγορευτεί να διδάσκει μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ως εξειδικευμένος ,τους οποίους δίδασκε πριν αποκτήσει επιπλέον εξειδίκευση; Θα ήταν τελείως αντιπαιδαγωγική και παράλογη μία τέτοια απαίτηση. Σε μία ευνομούμενη πολιτεία Τουλάχιστον θα έπρέπε να διασφαλιστούν όλοι οι δάσκαλοι και νηπιαγωγοί που εργάστηκαν και ακολούθησαν επιπλέον σπουδές εξειδίκευσης στην ΕΑΕ πριν την ύπαρξη των σχολών ειδικής αγωγής και την αναγνώριση των επαγγελματικών τους δικαιωμάτων.