• Σχόλιο του χρήστη 'Δημήτρης' | 20 Αυγούστου 2016, 11:49

    Αναρωτηθείτε το εξής. Αν είχατε παιδιά με δυσλεξία θα εγκρίνετε να κάνει μάθημα στο παιδί σας ένας μόνιμος χωρίς μισή ώρα προυπηρεσίας με παιδιά με παρόμοιες μαθησιακές δυσκολίες ή ένας αναπληρωτής με διδακτορικό στην ειδική(όπως έχουν οι αναπληρωτές φιλόλογοι), σεμινάρια και πολλά χρόνια προυπηρεσία την ΕΑΕ. Αν η απάντησή σας είναι ο αναπληρωτής ειδικής τότε η τροπολογία πρέπει να ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΑΜΕΣΑ! Επίσης πρέπει να αποσυρθεί το άρθρο για το ωρολογιακό πρόγραμμα των Ειδικών «Επαγγελματικών» γυμνασίων. Όποιος έχει διδάξει έστω και μια φορά στα ειδικά επαγγελματικά γυμνάσια έχει καταλάβει το πόσο χαρά και ζωντάνια δίνει στα παιδιά τα μαθήματα ειδικότητας. Τα παιδιά περιμένουν πως και πως να τελειώσουν την α γυμνάσιου για να διαλέξουν ειδικότητα, να μπουν στα εργαστήρια και να δημιουργήσουν και να κατασκευασουν. Το άρθρο αυτό καταργεί κάθε έννοια της ειδικής επαγγελματικής εκπαίδευσης. Στα ειδικά επαγγελματικά γυμνάσια αναπτύσσουμε δεξιότητες που θα τα βοηθήσουν στην μετέπειτα πορεία τους.Στα ειδικά ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ γυμνάσια τα παιδιά έρχονται να μάθουν μια τέχνη και καλό θα ήταν σε τέτοια ζητήματα που αλλάζουν άρδην την επαγγελματική εκπαίδευση να ρωτήσετε τα ίδια τα παιδιά, τους γονείς τους και τους εκπαιδευτικούς των σχολείων αυτών.Άμεση αλλαγή του άρθρου αυτού, παραμονή του ισχύοντος ωρολογιακού προγράμματος, και διάλογος από μηδενική βάση με όλους τους εμπλεκόμενους, γιατί αυτό που πάει να περάσει δεν θα έχει καμιά σχέση με την ειδική επαγγελματική εκπαίδευση.