Αρχική Πλαίσιο Πολιτικών Αρχών και Προτάσεων για την Οργάνωση της Δια Βίου ΜάθησηςΚείμενο Πολιτικών Κατευθύνσεων του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων προς Δημόσια Διαβούλευση ΠΡΟΣ ΜΙΑ ΝΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑΣχόλιο του χρήστη Θεοδώρα Σταθούλια | 9 Φεβρουαρίου 2010, 14:58
H EE υλοποιώντας την νέα στρατηγική της για την life long learning έχει θέσει 4 στρατηγικούςνστόχους 1. Making lifelong learning and mobility a reality; 2. Improving the quality and efficiency of education and training; 3. Promoting equity, social cohesion and active citizenship; 4. Enhancing creativity and innovation, including entrepreneurship, at all levels of education and training και ως ομπρέλα δράσης έχει οργανώσει την πολιτική της πάνω σε τέσσερα υποπρογράμματα * Comenius for schools * Erasmus for higher education * Leonardo da Vinci for vocational education and training * Grundtvig for adult education με 4 κύριες πρακτικές για την βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων, - policy co-operation, - languages - information and communication technologies - effective dissemination and exploitation of project results. Στο κείμενο του Υπουργείου δεν φαίνεται να υπάρχει σύνδεση του θεσμικού και λειτουργικού μέρους του σχεδίου με το ευρωπαικό πλαίσιο. Μοιάζει η Ελλάδα να οργανώνει την στρατηγική της εκτός ευρωπαικού πλαισίου, ή σε κάθε περίπτωση χωρίς να εξειδικεύει και να συμπληρώνει σε αναγκαία κοινωνικά πεδία (όπως αναλφαβητισμός, λειτουργικός αναλφαβητισμός, ψηφιακό χάσμα ανάμεσα σε περιοχές, κοινωνικές τάξεις), κλπ σε εθνικό πλαίσιο την ευρωπαική στρατηγική.